احکام قرآنی | استفتاء از آیت الله تبریزی (ره): سوال ده
پرسش :
گرفتن دست مزد تعلیم قرآن جایز است یا نه؟
پاسخ :
بسمه تعالى؛ اجرت گرفتن براى تعلیم قرآن محل اشکال است، لکن قبول هدیه و اجرت گرفتن براى مقدمات ـ در صورتى که مقدمات، مالیت عرفى داشته باشند ـ مانعى ندارد، واللّه العالم.
منبع: کتابخانه دیجیتال امام علی علیه السلام
بسمه تعالى؛ اجرت گرفتن براى تعلیم قرآن محل اشکال است، لکن قبول هدیه و اجرت گرفتن براى مقدمات ـ در صورتى که مقدمات، مالیت عرفى داشته باشند ـ مانعى ندارد، واللّه العالم.
منبع: کتابخانه دیجیتال امام علی علیه السلام