این مرد قصد ازدواج ندارد

امروزه دختران زیادی را می بینیم که خواسته یا ناخواسته وارد یک رابطه عاطفی می شوند، به این امید که روزی با عشق و علاقه ازدواج کنند؛ اما هر رابطه ای لزوما به ازدواج منتهی نمی شود.
دوشنبه، 14 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
این مرد قصد ازدواج ندارد
 نشانه هایی وجود دارد که با دانستن آن­ها، متوجه می شوید که قصد واقعی مرد از ارتباط با شما چیست!
 
چکیده: امروزه دختران زیادی را می بینیم که خواسته یا ناخواسته وارد یک رابطه عاطفی می شوند، به این امید که روزی با عشق و علاقه ازدواج کنند؛ اما هر رابطه ای لزوما به ازدواج منتهی نمی شود.

تعدادکلمات 820 / تخمین زمان مطالعه 4 دقیقه
 
مردی که قصد ازدواج ندارد

لطفا فقط دخترخانم ها بخوانند

اولین بار وقتی که وارد یک رابطه عاطفی شده­اید را به خاطر می آورید؟ حتما تمام جزییاتش را به خوبی به خاطر دارید، اما از این به بعد سعی کنید چشمان خود را بیشتر باز کنید تا بقیه جزییات را نیز ببینید. نشانه هایی وجود دارد که با دانستن آن­ها، متوجه می شوید که قصد واقعی این مرد از ارتباط با شما چیست. با ما همراه باشید


نشانه های مردی که  قصد ازدواج ندارد

1. دوستت دارم اما آمادگی ازدواج کردن را ندارم. (اگر دلیل واضح و منطقی ارائه ندهد)
* شاید شما هم این جمله را زیاد شنیده باشید، اما این جمله به شما می گوید که این مرد جز دوستی یا حتی یک رابطه رمانتیک، به دنبال چیز دیگری نیست. چنین مردی یا قصد ازدواج ندارد یا قصد ازدواج با شما را ندارد. پس بیهوده منتظر ننشینید.

2. بیا  با هم باشیم اما سعی کنیم به هم وابسته نشویم.
* این جمله یعنی این رابطه یک روز تمام خواهد شد و شما باید آماده باشید که بعدا نگویید چرا با من این کار را کردی، زیرا در پاسخ خواهید شنید من که گفته بودم وابسته نشویم!

3. من به عشق بعد از ازدواج اعتقادی ندارم.
* بسیاری از دخترخانم ها تصور می کنند اگر دشواری های یک رابطه را تحمل کنند و به قول خودشان این مرد ازدواج گریز را عاشق و وابسته کنند، به مقصودشان می رسند. اما باور کنید حتی اگر نقشه شما عملی شود، این مرد گزینه مناسبی برای ازدواج نخواهد بود.

4. تو اولین دختری نیستی که در زندگی من بودی.
* این جمله فقط نشان دهنده صداقت طرف مقابل شما نیست، بلکه به این معنا است که شما نه تنها اولین دختر خانمی نبودین که وارد زندگی این مرد شدین، بلکه آخرین دخترخانم هم نخواهید بود!

5. من به خاطر خودت می گویم که بهتره زیاد به هم وابسته نشویم تا تو ضربه نخوری!
* با شنیدن این جمله در ابتدا به نظرتان خواهد رسید که چه قدر این مرد به شما علاقه مند است؛ اما لطفا کمی هوشیارتر باشید! این مرد نه تنها هیچ تعهدی نسبت شما ندارد، بلکه با قاطعیت و جسارت تمام نیز آن بر آن پافشاری می کند.

6. دوست داشتم فقط یک کمکی کرده باشم و تو را از تنهایی نجات دهم.
* بسیار از دخترخانم ها وقتی با مردی آشنا می شوند، احساس می کنند او همان شاهزاده اسب سواری است که قرار است آن ها را از چنگال اهریمن (مشکلات زندگی) نجات دهد، اما اینطور نیست. بر فرض مثال در صورت صحت داشتن نیت خیر او، فقط می خواسته است برای مدت زمانی شما را از تنهایی درآورد.

7. حال را بچسب، بی خیال آینده!
* مردی که فقط در حال با شما، زندگی می­کند یعنی آینده مشترکی با شما  برای خود تصور نمی کند. در واقع اگر با شما در مورد برنامه‌ها و هدف های آینده‌اش حرفی نزند، یعنی تمایلی ندارد شما را در آینده وارد زندگی‌اش کند.

8. شما را به خانواده‌اش معرفی نمی‌کند.
به این نکته لطفا بسیار توجه کنید: مردی که به رابطه‌ جدی با شما فکر می‌کند، شما را به خانواده‌اش معرفی می‌کند و احتمالا می‌خواهد با شما ازدواج کند؛ اما اگر از معرفی کردن شما به خانواده اش امتناع ورزد، یعنی ابدا همچین قصدی ندارد.

9. منتظر من نباش، تو از سر من هم زیادی هستی.
لطفا دلتان برای این مرد نسوزد! او صراحتا و البته با مهربانی به شما می گوید که قصد ازدواج با شما را ندارد و به هیچ وجه شایستگی دلسوزی از جانب شما را نیز ندارد.

10. ازدواج قاتل عشقه!
فکر نکنید که او یک فیلسوف است! ابدا؛ بلکه او می خواهد مدتی را به همین دوستی های سطحی و زودگذر بگذراند و به همین بهانه ازدواج را قاتل عشق بین خودش و شما می داند.

11. می توانیم بیشتر از این هم صمیمی باشیم!
* لطفا در اینجا گوش به زنگ باشین؛ این یک زنگ خطر است! حتما می­دانید صمیمیتی که وی از شما انتظار دارد، متفاوت از صمیمیت های معمول بین دو نفر است. و البته نکته مهم تر آنکه مردی که قصد ازدواج دارد، صمیمیت را به بعد از ازدواج موکول می کند.

نویسنده : خانم اسفندیار
 

بیشتر بخوانید :
* دوستی دختر و پسر و پیامدهای آن
* نشانه های مردی که قصد ازدواج دارد؟
* عشق و عاشقی مجازی چه عاقبتی دارد؟
* چگونه در جست و جوی خواستگار خوب باشیم؟
* تصویر ازدواج در سریال های تلویزیونی از منظر اسلام؛ مطالعه موردی سریال شمس العماره



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.