متخصص مناسب کودک

یافتن یک متخصص برای کودک، سوالی است که بسیاری از والدین از اطرفیان خود در این مورد دارند. راه تشخیص یک متخصص مناسب برای کودک چیست؟ با ما همراه باشید.
پنجشنبه، 11 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدروح الله حسین پور
موارد بیشتر برای شما
متخصص مناسب کودک
یک پرستار نمی تواند جایگزین مادر باشد.
 
چکیده: یافتن یک متخصص برای کودک، سوالی است که بسیاری از والدین از اطرفیان خود در این مورد دارند. راه تشخیص یک متخصص مناسب برای کودک چیست؟ با ما همراه باشید.

تعداد کلمات 265 / تخمین زمان مطالعه 1 دقیقه
 
متخصص مناسب کودک
چگونه می توانم یک متخصص کودک خوب و با تجربه برای تربیت کودکی انتخاب کنم؟

تقریبا همه ی پدر و مادران های به دنبال پیدا کردن یک متخصص کودک خوب، با تجربه، مهربان و دلسوز هستند. بعضی از پزشکان همه ی این ویژگی ها را دارند و عده ی محدود دیگری هیچ از این ویژگی ها را ندارند. بنابراین وقتی والدین به دنبال انتخاب یک متخصص خوب برای فرزندشان هستند، باید تا جایی که می توانند در مورد او تحقیق کنند و از تجربه دیگران نیز استفاده کنند. معمولا والدین چند سالی باید با متخصص کودک در ارتباط باشند، بنابراین انتخاب یک متخصص خوب ضروری است.
می توانید از افراد مختلفی اطلاعاتی درباره متخصصان کودک بدست آورید. از قوم و خویش و دوستان گرفته تا پرستاران و پزشکان بیمارستان قرار ملاقاتی با متخصصان مختلف بگذارید و آنها را از نزدیک ببینید تا بتوانید آنها را با هم مقایسه کنید.
وقتی به مطب پزشکان مختلف می روید، شرایط مختلف ساختمان، نظافت، کتاب هایی که آنجاست و امکانات آن مطب را در نظر بگیرید و ببینید آیا کودک تان آنجا احساس خوبی دارد و آیا آن متخصص با تجربه است و رفتار خوبی با کودک شما دارد. بعد از در نظر گرفتن این مساسل به متخصصی که راحت تر می توانید با او حرف بزنید، مراجعه کنید.
 
منبع: کتاب «راهنمای کامل تربیت کودک (از تولد تا نوجوانی)»
نوشته: رابین گلدستاین
مترجم: شیرین یزدانی

بیشتر بخوانید :
معیارهای انتخاب پرستار کودک
چگونه از پرستار کودک استفاده کنیم؟



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.