تاثیر روابط جنسی بر زندگی مشترک

روابط زناشویی نه تنها در زنان و مردان جرقه‌هایی از نیروی حیات و جوانی را ایجاد می‌کند بلکه دیدگاه آنان را نیز نسبت به دنیای اطراف تان، زیباتر، شگفت انگیز تر و با احساس تر می‌کند. رابطه جنسی عالی هدیه‌ای خدادادی برای کسانی است که برای ساختن یک زندگی عاشقانه به سختی تلاش می‌کنند. در واقع روابط زناشویی عامل بقاء زندگی مشترک، و تضمین کننده آن، و سریع‌ترین و موثرترین راه است.
پنجشنبه، 21 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاثیر روابط جنسی بر زندگی مشترک
اشتیاق برای رابطه جنسی در زنان، در نتیجه ابراز احساسات و مشاهده علاقه جنسی از طرف همسرشان ایجاد می‌شود.
 

مقدمه

روابط زناشویی و جنسی، قدرت شگرفی در نزدیک کردن یا دور کردن همسران از یکدیگر دارد. در واقع به خاطر عشق و توجه بالایی که زن و مرد از یکدیگر دریافت می‌کنند، سکس عالی دوام و ادامه می‌یابد. روابط زناشویی نه تنها در زنان و مردان جرقه‌هایی از نیروی حیات و جوانی را ایجاد می‌کند بلکه دیدگاه آنان را نیز نسبت به دنیای اطراف تان، زیباتر، شگفت انگیزتر و با احساس‌تر می‌کند. سکس عالی هدیه‌ای خدادادی برای کسانی است که برای ساختن یک زندگی عاشقانه به سختی تلاش می‌کنند. در واقع روابط زناشویی عامل بقاء زندگی مشترک، و تضمین کننده آن، و سریع‌ترین و موثرترین راه است.
 

تاثیر سکس و روابط زناشویی بر زنان

سکس عالی زنان را لطیف و آرام می کند و راه تجربه کردن عشق را در قلب شان می‌گشاید. زنان غالبا به این طریق معین، عشق به همسرشان را به یاد می‌آورند. در این میان، بی شک مهارت و کاردانی همسر، در لمس کردن و ایجاد رابطه، اهمیتی خاص و به سزا دارد. اشتیاق برای رابطه جنسی در زنان، در نتیجه ابراز احساسات و مشاهده علاقه جنسی از طرف همسرشان ایجاد می‌شود. و به وسیله ارائه توجه و مراقبت از جانب او، این اشتیاق به کمال خود می‌رسد. زنان به واسطه زن بودن شان این علاقه و اشتیاق را بارها و بارها و در فواصل زمانی متفاوت، به طور کامل تجربه می‌کنند.
 

تاثیر سکس و روابط زناشویی بر مردان

سکس عالی مردان را از تمام محرومیت‌ها و ناکامی‌ها رها می‌کند. روابط زناشویی به مردان این فرصت را می‌دهد که شور عشق را در دلشان روشن کنند. همچنین سکس و رابطه جنسی عالی باعث می‌شود که مردان روابط شان را بهتر بپذریرند و نسبت به آن متعهد باشند. سکس عالی برای زنان تسکین دهنده و آرامش بخش است و به آنها در محافظت و توجه به ویژگی های زنانه شان کمک می کند. در همین حال سکس عالی مردان را نیز در جهت محافظت و توجه به ویژگی های مردانه شان یاری می نماید.
 

نقش آموزش و مشاوره جنسی در بهبود روابط زناشویی

برای این که مردان و زنان یک سکس عالی را تجربه کنند، تنها دانستن این موضوع کافی نیست. از گذشته‌های دور، پدران اسرار سکس و روابط زناشویی عالی را نمی‌دانستند و مادران نمی‌توانستند آنها را به همسران شان بگویند و انتقال دهند. حال با گذشت زمان و سست‌تر شدن بنیان‌های خانواده (به خاطر بالا رفتن سن ازدواج، تاثیر سوء شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها) کیفیت رابطه جنسی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
 
باید توجه داشته باشید که منظور از روابط زناشویی صرفا، سکس و روابط جنسی نیست. فقط هنگامی که مهارت‌های گفت و گو، ایجاد و برقراری رابطه تغییر کند می‌توان مهارت‌های جدیدی را در سکس و رابطه جنسی ایجاد نمود. برای این که نیازهای جنسی همسرتان را بر آورده کنید، آموختن مهارت های جدید، لازم و ضروری است. بدون داشتن یک فهم و درک روشن از تفاوت نیازها در روابط زناشویی و جنسی، بعد از چند سال و گاهی اوقات فقط بعد از چند ماه، رابطه جنسی شما به سمت روزمرگی و ماشینی شدن حرکت خواهد کرد. شما می‌توانید با ایجاد تغییراتی کوچک اما مهم، این الگوی تکرار شونده را به طور کامل از بین برده و در دام آن نیفتید.
 

یک پیشنهاد مناسب برای بهبود روابط زناشویی

اگر در روابط زناشویی و جنسی خود با مشکل مواجه شده‌اید و این موضوع بر زندگی مشترک شما اثر منفی گذاشته باید مهارت‌های زناشویی خود را بالا ببرید. جهت افزایش مهارت های زناشویی شرکت در کارگاه‌ها و جلسات مشاوره جنسی و زناشویی می‌تواند به شکل موثری شما را یاری کند. 
 
منبع: مرکز مشاوره رهیاب


سبک زندگی مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.