هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست

اسماعیل حلالی در گفتگو با راسخون: هواداران حمایت کنند، کالدورن هم نتیجه می گیرد/برانکو راضی نبود بماند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هیچ نامی بزرگتر از این تیم نیست، گفت: درست است که در پرداخت حقوق و تعهداتی که به برانکو داشتند، کوتاهی شد اما او هم بعد از این همه قهرمانی راضی نبود تا در تیم بماند.
شنبه، 15 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
اسماعیل حلالی در گفتگو با راسخون: هواداران حمایت کنند، کالدورن هم نتیجه می گیرد/برانکو راضی نبود بماند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هیچ نامی بزرگتر از این تیم نیست، گفت: درست است که در پرداخت حقوق و تعهداتی که به برانکو داشتند، کوتاهی شد اما او هم بعد از این همه قهرمانی راضی نبود تا در تیم بماند.
 
اسماعیل حلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، در خصوص انتخاب کالدرون به عنوان جانشین برانکو، اظهار داشت: رزومه ی کالدرون خیلی قوی است. در خاورمیانه زیاد مربیگری کرده و شناخت خوبی نسبت به فوتبال این منطقه دارد. عقیده ی خیلی خوبی نسبت به بازیکنان جوان و جوانگرایی دارد. در کارش خبره و خیلی باهوش است. فرصتی باید بابت شناخت فوتبال ما و همچنین بازیکنان پرسپولیس به او بدهیم تا بتواند کار خود را درست انجام دهد. باید به او کمک کنیم تا زودتر این شناخت را به دست بیاورد و تیم روند روبه جلوی خود را ادامه دهد.
 
وی افزود: طبیعتا کسی که می آید تیمی را در اختیار می گیرد که 4 سال در فوتبال ایران پادشاهی کرده است، سخت می شود. کالدرون باید تیم را بالاتر ببرد و این نشد ندارد. او با توانایی ای که دارد می تواند این اتفاق را رقم بزند. ابزار و شرایط خوبی برای کالدرون فراهم است در حالی که این شرایط 4 سال قبل برای برانکو فراهم نبود. هم مربی جدید توانایی کارکردن در شرایط سخت را دارد و هم باشگاه ما توانایی بالایی چه از لحاظ سخت افزاری و چه نیروی انسانی را دارد که تیم بتواند بهتر از قبل کار کند.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: استخوانبندی تیم حفظ شده است. کل بچه ها در تیم ماندگار شده اند. کمی زمان می برد تا مربی جدید ابزار کار خود که بازیکنان هستند را بشناسد. باید این فرصت را داد و تماشاگران هم حمایت کنند. تماشاگران نباید نام برایشان مهم باشد. هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست. آدم ها می آیند و می روند. درست است که آدم ها برای مهم و ارزشمند هستند اما باشگاه برای ما مهمتر است.
 
اگر باشگاه می خواست مربی خارجی بیاورد، آیا بهتر نبود برانکو را حفظ می کردند؟ اسماعلی حلالی در پاسخ به این سوال گفت: در برهه ای خاص مشکلاتی پیش آمد. در کشور ما کدام کار سر وقت انجام می شود؟ در جامعه ای زندگی می کنیم که مشکلات اقتصادی وجود دارد. برای پرسپولیس دیگران تصمیم می گیرند. وزارت ورزش باید کار تیم را راه می انداخت تا باشگاه هم کار برانکو را درست می کرد. یک زمانی وزارت خودش مشکل دارد و جواب باشگاه را نمی تواند بدهد. زمانی که برانکو آمد، دلار 2600 بود اما الان 13 تا 14 هزار تومان شده است. چون قرارداد دلاری بوده، طبیعی ست که با نوسانات ارزی، قراردادش برای باشگاه سنگین می شود.
 اسماعیل حلالی در گفتگو با راسخون: هواداران حمایت کنند، کالدورن هم نتیجه می گیرد/برانکو راضی نبود بماند

وی افزود: پول برانکو آماده بود. البته در طول فصل باید به او می دادند. در طول فصل هم بدقولی هایی صورت گرفت که جور نشد. دنبال گرفتن پول از Afc بودند اما نتوانستند بگیرند. من چون داخل باشگاه هستم می دانم چه خبر است. واقعیت این است که برانکو خودش هم بعد از این همه قهرمانی هایی که آورده بود، راضی نبود بماند. می خواست کمی فاصله بگیرد. گوآردیولا 13، 14 جام گرفت، دستانش را بالا برد و گفت می خواهم بروم. برانکو دوست داشت برود. چرا سال قبل با این همه مشکلات و پنجره ی بسته برانکو نگفت می خواهم بروم؟ 3 سال پولش عقب افتاد. چرا آن موقع نگفت؟ او نمی خواست بماند و رفت و ما باید قدردان زحمات او باشیم.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قطعا در پرداخت نشدن پول برانکو و تعهداتی که به او داشتند، کوتاهی شده است اما نقش مدیریت و هیات مدیره چند درصد بوده است؟ الان من در تیم امید باشگاه مربی هستم. خیلی مشکل داریم. تمام هم و غم باشگاه دادن سرویس به برانکو بود که به ما نرسیدند. بله تیم اصلی اولویت است چون باید پاسخگوی 40 میلیون هوادار باشد. باید به او می دادند و چیزی اگر می ماند به ما می رسید که نرسید. ما داریم در تیم پایه هزار کار انجام دادیم اما مشکل زیاد داریم. اینجا خانه ی من است و با افتخار کار می کنم. من چون مشکلات را می بینم حرف نمی زنم. هواداران مالک پرسپولیس هستند اما در واقع مستاجرند. این تیم برای مردم است ولی وزارت ورزش تصمیم می گیرد.
 
اسماعیل حلالی گفت: امسال کار تیم بسیار سخت است اما نشد ندارد. خیلی از تیم ها بریز و بپاش زیادی کرده اند تا بتوانند به موفقیت برسند. به هرحال همیشه رقابت سخت است و باید برای طول فصل بابرنامه ریزی مناسب و دقیق پیش رفت. تنها مشکل پرسپولیس این است که سرمربی جدید نیاز به زمان دارد تا تیم و ظرفیت بازیکنان را بشناسد. امیدوارم هواداران هم کمک و حمایت کنند تا تیم در آرامش کار خود را دنبال کند و به نتیجه برسد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما