معرفی گوشی Huawei P30 pro

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است.در این مقاله به یکی از جدیدترین محصولات آن میپردازیم.
شنبه، 11 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی گوشی Huawei P30 pro

رونمایی از گوشی جدید Huawei P30 pro

کمپانی هواوی امروز از آخرین شاهکار خود یعنی هواوی پی 30 پرو رونمایی کرد. گوشی همراهی که یکی از بهترین دوربین های حرفه ای برای عکسبرداری را با خود به ارمغان آورده است.

دوربین هواوی پی 30 پرو، دارای لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی این گوشی با فاصله کانونی 125 میلی متری، قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری است که نوآوری در بین گوشی های همراه است.

قابلیت تثبیت نوری تصویر (ISO) هم به کاهش اثرات لرزش دست و ثبت عکس‌ هایی واضح‌ تر و ویدیوهایی روان‌ تر کمک کرده است.

هواوی با همکاری شرکت نام آشنای لایکا (Leica)، دو لنز دیگر دوربین سه‌ گانه پی 30 پرو را نیز بهبود داده تا این پرچمدار از لحاظ ویژگی‌ های دوربین هیچ چیزی کم و کسر نداشته باشد.

در حالی که Huawei تحت نام تجاری خود در حال تولید گوشی های مدرن است، P30 pro یکی از شاهکارهای این کمپانی به نظر می رسد که قطر آن از آیفون کوچک تر است و بسیار زیبا طراحی شده است.

P20 و P20 Pro آخرین تلفن های گل سرسبد بودند که دارای سنسور اثر انگشت در پایین صفحه نمایش، در جلوی دستگاه بود.

اما در سری جدید Huawei حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش به طور مشخص وجود دارد.

هواوی برای دوربین اصلی خود از یک سنسور 40 مگاپیکسلی با فیلتر رنگ اختصاصی RYYB استفاده کرده است.

هواوی پی 30 پرو در کنار لنز اصلی 40 مگاپیکسلی خود از یک لنز زوایه گسترده 20 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره می‌ برد که عملکردی مانند سنسورهای ToF دارد.

این لنز برای تشخیص چند لایه‌ ای عمق میدان دید کاربرد داشته و باعث می‌ شود تا افکت بوکه در تصاویر بسیار واقعی‌ تر به نظر برسند.

بزرگنمایی ترکیبی نیز در پی 30 پرو وجود دارد و می‌توان حداکثر تا 10 برابر عمل بزرگنمایی را در دوربین انجام داد.

هواوی پی 30 پرو همانند مدل استاندارد آن از تراشه پردازشی کرین 980 استفاده می‌کند که به یک سیستم خنک کننده بسیار کارآمد نیز مجهز شده است.

پیکربندی‌های مختلف این گوشی دارای 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم بوده و فضای ذخیره سازی آن هم حداکثر تا میزان 512 گیگابایت قابل انتخاب است.

البته امکان ارتقا فضای ذخیره سازی به وسیله کارت‌های حافظه نانو نیز وجود دارد.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما