دشت سوزان (THE BURNING PLAIN)

يکشنبه، 3 بهمن 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دشت سوزان (THE BURNING PLAIN)
امريکا / درام
رنگي / 111 دقيقه
بازيگران عمده: شارليز ترون، کيم بيسينگر، جنيفر لارنس، خوزه ماريا ياسپيک، خواکيم د آلمئيدا، تسا ايا، برت کالن و ج. د. پادرو.
کارگردان: گيلرمو آرياگا.
خلاصه داستان: صاحب يک رستوران به نام «سيلويا» (ترون) به شدت از زندگي خود ناراضي است و اوقاتش را اغلب به سيگار کشيدن با مردان مي گذراند؛ زني امريکايي به نام «جينا» (بيسينگر) به شوهرش (کالن) بي وفايي روا مي دارد و با مردي مکزيکي به نام «نيک» (د آلمئيدا) معاشرت مي کند؛ دختر «جينا»، «ماريانا» (لارنس) در هم ريخته است، به خصوص از زماني که با پسر «نيک»، «سانتياگو» (پادرو) آشنا شده است؛ دختري به نام «ماريا» (ايا) هم راه دوستي خانوادگي (ياسپيک) از مکزيک به امريکا مي رود تا مادرگم شده اش را پيدا کند.
شرح فيلم: نخستين فيلم فيلم نامه نويس آلخاندرو گونسالس اينياريتو (عاشق پيشه، 2000؛ 21 گرم، 2003 و بابل، 2006) در مقام کارگردان. موفقيت فيلم در ترکيب هوشمندانه ي روايت هايي به ظاهر متفاوت است که اين را بيش تر از فيلم نامه ي خود آرياگا مي بايست مربوط به کار درخشان تدوينگر فيلم، کريگ وود دانست. فيلم برداري رابرت الزويت نيز با چشم اندازهاي زيبايي که از نيومکزيکو به دست مي دهد استادانه است. هم چنين اغلب بازيگران نقش هاي اصلي فيلم (به خصوص ترون) با قدرت بازي مي کنند. تماشاگراني که جذابيتي در فيلم هاي اينياريتو نمي ديده اند بهتر است از تماشاي اين فيلم صرف نظر کنند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.