براي آسيا آماده ايم

در آستانه شروع ليگ قهرمانان آسيا، سرمربيان دو تيم سپاهان و ذوب آهن نظرشان را درباره اين مسابقات گفتند.
شنبه، 1 اسفند 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
براي آسيا آماده ايم
راسخون : تيم ذوب آهن براي ديدار با الوحده آماده است  
 
منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان آمادگي تيمش براي اولين ديدار در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا مقابل تيم الوحده امارات را خوب توصيف کرد.   
 
ابراهيم زاده افزود: تيم الوحده در صدر جدول ليگ فوتبال امارات عربي متحده قرار دارد و از بازيکنان ملي پوش خوبي استفاده مي کند.
 
وي تاکيد کرد: تيم الوحده براي فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا نيز سرمايه گذاري زيادي انجام داده و سه بازيکن خوب خارجي را جذب کرده است.
 
ابراهيم زاده افزود: فيلم ديدارهاي قبلي اين تيم که در پلي آف جام باشگاههاي آسيا انجام داده است را ديده ام و از نحوه بازي اين تيم شناخت لازم را پيدا کرده ام.
 
وي آمادگي تيمش را براي اين ديدار خوب توصيف کرد و گفت: تيم ذوب آهن در ديدارهاي اخير خود در ليگ برتر نشان داد که از انسجام خوبي برخوردار است و در ديدارهاي سخت با انگيزه بازي مي کند.
 
وي با اشاره به ميزباني ذوب آهن در اولين ديدار خود در جام قهرمانان باشگاههاي آسيا اظهار داشت: قصد داريم تا با ارائه يک بازي هدفمند و خوب مقابل تيم الوحده ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا را با پيروزي آغاز کنيم.
 
ابراهيم زاده به خستگي بازيکنانش پس از ديدار سنگين با تيم سپاهان در شهرآورد اصفهان اشاره کرد و گفت: اين ديدار در آستانه شروع مسابقات آسيايي فشار زيادي را به بازيکنان ما تحميل کرد، اما با برنامه هايي که پس از اين ديدار براي بازيکنان اجرا کرديم، توانستيم آنها را براي تمرينات جهت ديدار با تيم الوحده آماده کنيم.
 
اميدوارم سپاهان قهرمان آسيا شود
 
امير قلعه نويي سرمربي سپاهان در مورد حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا گفت:سپاهان مي‌تواند الگوي مناسبي براي ساير تيم‌ها باشد. زماني كه حدود هزار هوادار در تمرينات تيم حضور پيدا مي‌كنند نشان از افزايش علاقه تماشاگران به اين تيم دارد و اينكه توانسته موفقيت‌هاي زيادي كسب كند و هواداران به اين تيم دل بستند.
 
وي افزود: ديدارهاي آسيايي را تجزيه و تحليل كرده‌ايم و معتقديم بازي‌هاي سختي در اين دوره از رقابت‌ها داريم، زيرا تنها شش بازي برابر حريفان به ميدان مي‌رويم و بايد تمام تلاش خود را در اين ديدارها انجام دهيم. تيم‌هاي عربي هزينه‌هاي گزافي صرف اين مسابقات مي‌كنند. به طور مثال الجزيره بازيكن 20 ميليون دلاري به خدمت مي‌گيرد و طبيعتاً قرار گرفتن برابر اين تيم‌ها شرايط متفاوتي را طلب مي‌كند. اميدوارم بتوانيم بازي تيم‌هاي العين و پاختاكور يك نماينده بفرستيم تا بازي را آناليز كرده و شرايط دو تيم را براي ما گزارش كند.
 
قلعه نويي ادامه داد:  در گروه سختي قرار داريم و پاختاكور هم يكي از تيم‌هاي قدرتمند آسيا است. همان‌طور كه سايت رسمي فيفا سپاهان را يكي از شانس‌هاي قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا مطرح كرده است اميدوارم اين موضوع به تحقق بپيوندد و سپاهان بتواند به اين افتخار بزرگ دست يابد.
 
من فقط يك دوره در مسابقات آسيايي شركت كردم در حالي كه 31 مربي ديگر در اين رقابت‌ها فعاليت داشتند و تنها يك مربي توانسته به قهرماني دست يابد.
 ۱۰۲۹/2759/

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.