بیانات مقام معظم رهبری در نرم افزار "این عمار"

محور بعدی بیانات مقام معظم رهبری در 10 ماهه قبل و بعد از انتخابات است که با عنوان عمود خیمه نامگذاری و با دسته بندی موضوعی در 5 بخش، در قالب متن، صوت و فیلم جهت استفاده مخاطبان ارائه شده است. همچنین در این قسمت حدود 150 قطعه صوتی و تصویری از سخنان معظم له که موضوعات کلیدی در آنها تبیین شده، با قابلیت کاربرد در دستگاه تلفن همراه تهیه و درج شده است.در ماه های گذشته جمعی از متعهدین انقلاب اسلامی در سراسر کشور به بحث و ..
چهارشنبه، 30 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بیانات مقام معظم رهبری  در نرم افزار "این عمار"

 این مجموعه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تولید شده و شامل 6 محور اصلی و بیش از 80 زیر گروه می باشد که با تقسیم بندی و تفکیک موضوعی در قالب فایل های تصویری، صوتی و متنی ارائه می گردد     
    
  در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی نرم افزار چندرسانه ای انتخاباتی « أین عمار» رونمایی می شود. این مجموعه بر اساس بیانات مقام معظم رهبری تولید شده و شامل 6 محور اصلی و بیش از 80 زیر گروه می باشد که با تقسیم بندی و تفکیک موضوعی در قالب فایل های تصویری، صوتی و متنی ارائه می گردد.
 
مدیر موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان بخشهای مختلف نرم افزار را این چنین معرفی می کند: " اولین بخش نرم افزار در مورد انتخابات دهم ریاست جمهوری است که نگاهی به وقایع قبل و بعد از انتخابات دارد و در 10 زیر گروه به معرفی کاندیداها، مناظره ها، روزشمار انتخابات، بیانیه ها، نقش رسانه ها و ... می پردازد. در بخش دوم با بهره گیری از فایلهای متنی، صوتی و تصویری در 9 زیر گروه، بیانات حضرت امام خمینی(ره) درباره انتخابات و عوامل موثر بر آن مورد توجه قرار گرفته است.
 
محور بعدی بیانات مقام معظم رهبری در 10 ماهه قبل و بعد از انتخابات است که با عنوان عمود خیمه نامگذاری و با دسته بندی موضوعی در 5 بخش، در قالب متن، صوت و فیلم جهت استفاده مخاطبان ارائه شده است. همچنین در این قسمت حدود 150 قطعه صوتی و تصویری از سخنان معظم له که موضوعات کلیدی در آنها تبیین شده، با قابلیت کاربرد در دستگاه تلفن همراه تهیه و درج شده است.
 
در ماه های گذشته جمعی از متعهدین انقلاب اسلامی در سراسر کشور به بحث و بررسی مسائل مربوط به انتخابات پرداخته اند. این موضوع دست مایه درج بخش این عمار به عنوان بخش چهارم این مجموعه بود که مواضع حدود 50 تن از این افراد در قالبهای مختلف ارائه شده است.
 
ريزش ها و رويش ها، جريان شناسي پديده فتنه در صدر اسلام و تطابق آن با وقايع اخير است که قسمت پنجم این نرم افزار را تشکیل می دهد و در 5 زیر گروه از جمله فتنه در صدر اسلام، در کلام امیر المومنین(ع)، در بیانات مقام معظم رهبری، فتنه و انتخابات و ... تقسیم بندی شده است. در بخش پایانی نیز تولیدات رسانه ای چون شعر، طنز، کاریکاتور، عکس، مستند، کتابخانه و ... گردآوری شده که مرتبط با موضوعات نرم افزار می باشد و با نام انعکاس در دسترس مخاطبان قرار می گیرد."
 
کار تولید این نرم افزار از 3 ماه پیش آغاز شده و در روزهای آینده به پایان خواهد رسید. علاقه مندان جهت آشنایی بیشتر با این محصول می توانند به سایت این موسسه به آدرس www.armancenter.ir مراجعه نمایند.
 
/1001/

 


منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما