حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد:

رهبر معظم انقلاب دقیقا تفکرات و راه حضرت امام را ادامه می دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد با بیان این‌که عظمت شخصیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پنهان است، گفت : هیچ‌گاه آنچنان که باید و شاید شخصیت این بزرگواران شناخته نمی‌شود.
پنجشنبه، 27 آذر 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رهبر معظم انقلاب دقیقا تفکرات و راه حضرت امام را ادامه می دهند

 ویرایش عکس دی ماه 98

حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد با بیان این‌که عظمت شخصیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پنهان است، گفت : هیچ‌گاه آنچنان که باید و شاید شخصیت این بزرگواران شناخته نمی‌شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب «فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای» که شب پنج شنبه در این پژوهشگاه برگزار شد، گفت: قریب به یک دهه است که انتظار این مجموعه را داشتیم.
 
وی افزود: تألیف این کتاب کار عظیمی است، حتی در یک مرحله صد جلد فیش‌ پژوهشی مربوط به این حوزه تدوین شد؛ رهبر معظم انقلاب اندیشمند و متفکری بزرگ و عظیم الشأن هستند که همانند استادشان امام راحل شناخته شده نیستند.
 
رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان این‌که امام راحل از حیث سیاسی به عنوان شخصیتی انقلابی و سیاستمدار شناخته می‌شوند، بیان داشت: ایشان قبل از هر چیزی عارف، فیلسوف و فقیه بودند که متأسفانه این بعد از شخصیت امام(ره) کامل شناخته نشده است.
 
وی ادامه داد: نفوذ کلام حضرت امام(ره) به سبب معرفت ایشان حاصل می‌شد؛ عظمت شخصیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پنهان است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد تأکید کرد: ما تا زمانی که نزدیک هستیم عظمت برخی را نمی‌توانیم کامل ببینیم، وقتی دور می‌شویم حقایق را می‌بینیم، هیچ‌گاه آنچنان که باید و شاید شخصیت امام راحل و رهبر انقلاب شناخته نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب از ذخایر الهی هستند، بسیار نگران بودیم که با رحلت امام خمینی(ره) همه چیز از بین می‌رود؛ ولی خدا اعضای خبرگان را هدایت کرد و این موضوع را خود اعضا بیان می‌کنند؛ بسیاری به شورای رهبری فکر می‌کردند، ولی ناگهان عنایت شد و اعضا به سمت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گرایش یافتند.
 
رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: بنده به شدت تحت تأثیر شخصیت ایشان هستم؛ خدا را شاکریم که رهبری ملت ایران را ایشان بر عهده گرفته‌اند.
 
وی یادآور شد: پس از امام خمینی(ره) احساس خلأ در رهبری نظام اسلامی نداشتیم؛ چرا که رهبر معظم انقلاب کاملا تفکرات و راه بنیانگذار کبیر انقلاب را دنبال می‌کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.