معاون شهردار اصفهان :

ردیف بودجه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان از بودجه ۹۴ حذف شد

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: ردیف بودجه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در آخرین لحظات و دقیقه ۹۰، از لایحه بودجه سال ۹۴ حذف شد.
يکشنبه، 21 دی 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ردیف بودجه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان از بودجه ۹۴ حذف شد
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: ردیف بودجه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در آخرین لحظات و دقیقه ۹۰، از لایحه بودجه سال ۹۴ حذف شد.
 
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم از اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا قاری قرآن  با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی بر اساس مصوبه هیئت دولت برای برگزاری اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در سال 89 به شهرداری اصفهان وا گذار شد.
 
وی با اشاره به این که  بر اساس توافق دولت و شهرداری اصفهان ، مقرر شد دولت 100 میلیارد تومان پرداخت کند و بقیه اعتبار توسط شهرداری اصفهان تامین شود.
 
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: 20 میلیارد تومان از سوی دولت پرداخت شد، اما پرداخت بقیه اعتبارات متوقف شده که با توجه به ویژگی‌های خاص اصفهان اجرای این پروژه توسط شهرداری اصفهان ادامه یافت.
 
وی به موقعیت مناسب مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اشاره کرد و افزود: مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با دسترسی به بزرگراه‌ها چند دقیقه تا مرکز شهر اصفهان فاصله دارد و مسیر فرودگاه اصفهان تا این مرکز را می توان در 20 دقیقه طی کرد و دسترسی این مرکز به قطار سریع السیر تهران و اصفهان فراهم است.
 
قاری‌قرآن خاطرنشان کرد: سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی 2400 نفر ظرفیت دارد و 4 سالن در این مرکز، سالن اصلی را پشتیبانی می‌کنند و این مرکز 24 دفتر در سطح دفتر ریاست جمهوری برای استفاده سران کشورها دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به صورت نیمکره پیش بینی شده و استراتژی طراحی آن بر قرار گرفتن سالن اصلی در مرکز و فضای پیرامونی در اطراف آن است. اصفهان را نصف جهان می خوانند و بر اساس آن این مجموعه به صورت نیمکره پیش بینی شده که نمادی از نصف جهان بودن اصفهان است.
 
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر اساس مصوبه دولت یک هتل 5 ستاره با 220 اتاق و مجموعه خدماتی و تجاری نیز در این مرکز پیش‌بینی شده است. آب، محور معماری اصفهان است و با پیروی از این معماری این مجموعه در ظرف آب پیش بینی شده است.
 
وی با بیان اینکه بر اساس مکاتبات با مرکز راهبردی ریاست جمهوری اعتبار مرکز همایش‌های بین‌المللی در بودجه پیش بینی شده بود، عنوان کرد: در دقیقه 90، ردیف مرکز همایش‌های بین‌المللی از بودجه 94 حذف شد.
 
قاری قرآن افزود: این مرکز که مولفه های معماری اسلامی ایرانی در احداث آن مورد توجه قرار گرفته است، اکنون 53 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
/111/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.