حجت الاسلام مصلحی :

اجازه دو قطبی شدن کشور را نخواهیم داد

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن قصد دوقطبی کردن کشور را در سر می پروراند، گفت : مجاهدان این راه اجازه دو قطبی شدن کشور را نمی دهند.
سه‌شنبه، 26 خرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اجازه دو قطبی شدن کشور را نخواهیم داد

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن قصد دوقطبی کردن کشور را در سر می پروراند، گفت : مجاهدان این راه اجازه دو قطبی شدن کشور را نمی دهند.
 
به گزارش راسخون به نقل از رسا، حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم تدفین حجت الاسلام مهدی مطلبی، مجاهد روشنگر عرصه عزت و استقلال کشور که امروز در امامزاده سید جعفر محله باغ فیض برگزار شد، گفت: تبیین مسیر انقلاب اسلامی مسوؤلیتی است که بر گردن ما قرار داده شده، رهبری در تبیین این مباحث به بهترین وجه مسیر را مشخص کرده‌اند مانند بیانات شان در 14 خرداد سال جاری، با یاری خداوند مجاهدان این راه اجازه دو قطبی شدن کشور را نمی دهند.
 
وی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب امسال را به نام همدلی و هم زبانی نامگذاری نمی کردند توطئه بزرگ استکبار خنثی نمی شد زیرا دشمن با تمام تلاش خود قصد دو قطبی کردن کشور را در سر می پروراند ولی ما در این مبارزه کوتاه نخواهیم آمد.
 
حجت الاسلام مصلحی با بیان این که مرحوم حجت الاسلام مهدی مطلبی در راه روشنگری اهداف بلند رهبر انقلاب جان خود را فدا کرد، گفت: معاندین و افرادی که مسیر غیر انقلاب اسلامی را طی می کنند بدانند نیروهای ولایت مدار انقلاب شرح صدر و تحمل بالایی دارند.
 
وی با بیان این که ولایت مداری به دو نوع سلبی و ایجابی تقسیم بندی می شود، ابراز داشت: خداوند متعال در سوره مائده می فرماید؛ عده ای به دنبال ولایت مداری سلبی هستند، خداوند متعال به مردم می فرماید یهود و نصاری را اولیای خود قرار ندهید.
 
رییس سازمان نشرآثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس تاکید کرد: یهود و نصاری در دنیای استکبار بر‌ یکدیگر حاکمیت دارند، خداوند متعال در این سوره به افرادی اشاره می کند که به دلیل بیماری علاقه دارند ولایت مدار یهود و نصاری باشند.
 
وی با اشاره به این که مسوؤلان باید به مسایل داخلی توجه کرده و از خارج تاثیر نپذیرند، تصریح کرد: بنابر آیات قرآن کریم آنهایی که ولایت مدار یهود و نصاری هستند از ضربه آنان ترس دارند، 36 سال از عمر این انقلاب می گذرد و استکبار تمامی تلاش خود را علیه ایران اسلامی انجام داده ولی تا به حال هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد، خداوند متعال می فرماید بر من تکیه کنید که نصرت خواهد آمد.
 
حجت الاسلام مصلحی افزود: این مجاهد بزرگوار قصد داشت بگوید باید ولایت مدار واقعی الله، پیامبراکرم(ص) و ولی فقیه زمان باشیم، ما به او می گوییم راه تو ادامه دارد مانند راه شهدای غواص که مردم امروز نشان خواهند داد راه این شهدا ادامه دارد.
 
رییس سازمان نشرآثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اهداف امام راحل در تشکیل انقلاب اسلامی، گفت: حاکمیت دین در ایران، بیداری اسلامی در جهان اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) از اهداف امام خمینی(ص) برای تشکیل انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: اگر کشور های مختلف در منطقه علیه ملت ایران هزینه می کنند به این دلیل است که انقلاب اسلامی هستی آنان را هدف قرار داده است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما