ترامپ : مسلمانان را به آمریکا راه ندهید!

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواستار ممانعت از ورود مسلمانان به این کشور شد.
سه‌شنبه، 17 آذر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ترامپ : مسلمانان را به آمریکا راه ندهید!

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواستار ممانعت از ورود مسلمانان به این کشور شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه فرانس 24 اعلام کرد : دونالد ترامپ از دولت آمریکا خواسته است اجازه ندهد هیچ مسلمانی -فارغ از اینکه از کجا می آید- وارد خاک این کشور شود. وی با این سخنانش باردیگر بحث برانگیز شده است.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در میان جمهوری خواهان برای رسیدن به صندلی کاخ سفید تلاش می کند. ترامپ در بیانیه ای می گوید دولت کنونی آمریکا از آنچه می گذرد، چیزی نمی فهمد و باید فقط برای مبنای مذهب افراد - یعنی اسلام- مانع از ورود آنان به خاک آمریکا شد.
 
مسلماً نمی توان چنین اقدامی را اجرایی کرد اما طرح آن، دست کم به دونالد ترامپ اجازه می دهد مقداری بیشتر ایده هایش را مطرح کند. ایده هایی که او با اعداد و ارقام از آن دفاع می کند.
 
وی توضیح می دهد براساس نتایج موسسات نظرسنجی، همه جمعیت مسلمان جهان عقیده ای منفی درباره آمریکا دارند و حتی برخی از آنان استفاده از خشونت را در مقابل آمریکا تایید می کنند. به گفته ترامپ دلایل زیادی برای ممانعت از ورود هر مسلمانی به آمریکا وجود دارد.
 
البته کاخ سفید بلافاصله چنین ایده ای را محکوم و اعلام کرد چنین چیزی کاملاً با ارزش های آمریکا مغایرت دارد. همچنین با منافع امنیتی آمریکا نیز در تضاد است. چون جزو اظهاراتی است که نه دعوت به جنگ میان آمریکا و تروریسم، بلکه فراخوانی برای جنگ میان آمریکا و اسلام است. باراک اوباما در سخنرانی اخیر خود خطاب به مردم این کشور تصریح کرد خواستار چنین چیزی نیست.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما