رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- فرانسه

الیاسی حریف بلغاری‌اش را شکست داد / شکست سنگین قادریان مقابل حریف ارمنی

رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.
سه‌شنبه، 31 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
الیاسی حریف بلغاری‌اش را شکست داد / شکست سنگین قادریان مقابل حریف ارمنی
رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه آغاز شد و 3 فرنگی‌کار کشورمان تاکنون برابر حریفان خود به برتری رسیده‌اند.

یوسف قادریان تنها فرنگی‌کار مغلوب روز دوم تیم کشتی ایران بوده است.

وزن 59 کیلوگرم

در وزن 59 کیلوگرم که 30 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست با توختایف، دارنده مدال برنز 2016 آسیا از ازبکستان کشتی گرفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و وی باید در دور دوم با همت رستم از ترکیه مبارزه کند.

وزن 66 کیلوگرم 

در وزن 66 کیلوگرم محمد الیاسی در دور اول با نتیجه 2 بر یک مقابل سوسلان داوروف، دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی و برنز اروپا از بلاروس را شکست داد. وی در دور دوم با کنستانتین ایستاس از بلغارستان دیدار کرد و در شرایطی که در تایم اول یک امتیاز از دست داده بود، موفق شد 3 بر یک از حریفش پیش بیافتد. الیاسی در تایم دوم نیز همان ابتدای کار با یک کمرگیری و بارانداز 4 امتیاز دشت کرد تا 7 بر یک جلو باشد. الیاسی در نهایت 10 بر یک حریفش را شکست داد تا راهی دور سوم شود.

الیاسی در دور سوم باید با المت کسبایف نامدار قزاقستانی دیدار کند.

وزن 80 کیلوگرم

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان که یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال تیم ایران بود، در دور اول با ماکسیم مانوکیان از ارمنستان روبه‌رو شد و با نتیجه 10 بر یک شکست خورد. وی باید منتظر بماند تا در صورت صعود کشتی‌گیر ارمنی به فینال به گروه بازنده‌ها برود.

از نکات جالب این وزن شکست رومن ولاسوف نامدار روس و دارنده چندین مدال طلای جهان و المپیک با نتیجه 2 بر 2 برابر مورتسالیف آذربایجانی بود. ولاسوف به تازگی از وزن 75 کیلوگرم به وزنی بالاتر صعود کرده است.

وزن 130 کیلوگرم

در وزن 130 کیلوگرم شهاب قوره جیلی در دور نخست با مورات رومانوف از قرقیزستان پیکار کرد و در نهایت در یک کشتی نفس‌گیر که بدون زدن فنی پایان یافت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا راهی دور بعد شود. وی باید در دور بعد با هیکی نابی نایب قهرمان جهان از استونی دیدار کند.

در روز اول نیز فرنگی‌کاران کشورمان در 4 وزن نخست موفق به کسب 3 مدال برنز توسط محمدعلی گرایی در 71، سعید عبدولی در 75 و حسین نوری در 85 کیلوگرم شده بودند. سیدمصطفی صالحی‌زاده نیز در وزن 98 کیلوکرم به عنوانی بهتر از دوازدهمی نرسید.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما