تربیت سالانه یک هزار و 500 حافظ قرآنی در شهرستان خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از تربیت سالانه یک هزار و 500 حافظ قرآنی در شهرستان خدابنده با اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.
دوشنبه، 1 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
تربیت سالانه یک هزار و 500 حافظ قرآنی در شهرستان خدابنده
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از تربیت سالانه یک هزار و 500 حافظ قرآنی در شهرستان خدابنده با اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان ،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اوقاف و امور خیریه اجرای برنامه‌های قرآنی و گسترش فعالیت‌ها در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه سالانه برنامه‌های متنوعی در بخش قرآنی در شهرستان خدابنده اجرایی می‌شود، تصریح کرد: یکی از عمده طرح‌های اجرایی اوقاف تربیت حافظان قرآن کریم است که چند سالی است با جدیت پیگیری شده و در حال اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه آغاز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور بود، اضافه کرد: از همین رو از پنج سال قبل، اجرای طرح مذکور آغاز شده و به مراحل خوبی نیز رسیده است.

محمدی با اشاره به اینکه هر سال در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم سهمیه‌ای برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده و بر همین اساس اقدام به برگزاری کلاس و آموزش فراگیران می‌شود، تصریح کرد: پس از پنج سال از گذشت اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم 7 هزار و 500 نفر، در این طرح آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی با اشاره به تربیت سالانه یک هزار و 500 حافظ قرآنی در شهرستان خدابنده بیان کرد: با توجه به بهره‌گیری از ظرفیت 100 مربی در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، سطح آموزش‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه امسال نیز اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در حال انجام است، گفت: آموزش‌ها تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

محمدی با اشاره به اینکه پس از به پایان رسیدن دوره‌های آموزشی مسابقات قرآن کریم با حضور فراگیران طرح تربیت حافظان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته فراگیران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده موفق به کسب رتبه‌های خوبی در مسابقات شدند.

وی در ادامه به سایر برنامه‌های قرآنی اوقاف نیز اشاره کرد و گفت: اوقاف در رده سنی زیر 18 سال نیز با آموزش و پرورش همکاری دارد و در این زمینه نیز فعالیت‌های خوبی در شهرستان به لحاظ تربیت حفاظ قرآنی صورت گرفته است.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما