محمد هادی سمتی

ایالات متحده٬ اسرائیل را نابود خواهد کرد

تصمیم رئیس دولت آمریکا برای انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف یک اتفاق ساده نیست. یک رویداد بزرگ است در مسیر نابودی اسرائیل و یک پیروزی بزرگ را هموار می سازد.
يکشنبه، 19 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: حمید خیبری
موارد بیشتر برای شما
ایالات متحده٬ اسرائیل را نابود خواهد کرد
ایالات متحده٬ اسرائیل را نابود خواهد کرد

ماجرای اخیر درباره بیت المقدس دوباره فلسطین را زنده ساخت. تصمیم رئیس دولت آمریکا برای انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف یک اتفاق ساده نیست. یک رویداد بزرگ است در مسیر نابودی اسرائیل و یک پیروزی بزرگ را هموار می سازد.
از هنگام تأسیس دولت جعلی صهیونیستی در ۱۴ مه ۱۹۴۸ تاکنون هفتاد سال گذشته است. ارتش اسرائیل در ۱۷ نبرد شرکت کرده است اما با وجود پیروزی های اولیه از سال ۲۰۰۰ تاکنون پیروزی چشمگیری نداشته است. مطابق گفته مصطفی البرغوثی دبیر کل جبهه ابتکار ملی فلسطین ٬ از سال ۱۹۶۷ تاکنون ۴۲۰۰۰ انسان بیگناه توسط اسرائیل به شهادت رسیده اند. جنایت های رژیم پیر و  خودخوانده صهیونیستی هرکدامش عامل افول تدریجی است اما از یک عامل بسیار مهم نباید غفلت کرد. رفتارهای دولت ایالات متحده و از جمله اقدام ترامپ را باید اهرم های قوی برای نابودی اسرائیل قلمداد کرد.
رهبر فرزانه و حکیم انقلاب دو سال قبل فرمودند اسرائیل تا ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت و در آخرین بیاناتشان هم این تصمیم آمریکا را یک ضربه بزرگ به استکبار نامیدند.
بدون تردید طرح مسئله انتقال پایتخت اسرائیل به قدس نه تنها در دوام عمر این دولت غاصب و آدمکش اثری نخواهد داشت بلکه باعث افزایش واکنش های بین المللی و نابودی اسرائیل خواهد شد.
آمریکا٬ اسرائیل را نابود می کند و رژیم صهیونیستی سال ۲۰۴۰ را نخواهد دید. ان شاءالله

محمد هادی سمتی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما