درخواست ۷ هزار از طلاب و اساتید حوزه علمیه برای تجمع در دفاع از معیشت مردم و مخالفت با FATF

۷۲۷۱ نفر از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم، طی نامه‌ای به رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر و اعضای شورای‌عالی حوزه های علمیه و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، خواستار برگزاری تجمع در مدرسه فیضیه قم در دفاع از معیشت مردم و مخالفت با FATF شدند.
سه‌شنبه، 23 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
درخواست ۷ هزار از طلاب و اساتید حوزه علمیه برای تجمع در دفاع از معیشت مردم و مخالفت با FATF
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس؛ ۷۲۷۱ نفر از طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم، طی نامه‌ای به رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دبیر و اعضای شورای‌عالی حوزه های علمیه و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، خواستار برگزاری تجمع در مدرسه فیضیه قم در دفاع از معیشت مردم و مخالفت با لوایح استعماری موسوم به FATF شدند.

متن این نامه از این قرار است:
 رییس محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دبیر و اعضای محترم شورای عالی حوزه های علمیه

مدیر محترم حوزه های علمیه سراسر کشور آیه الله اعرافی دامت برکاته

معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب اسلامی حجة الاسلام و المسلمین مروی زید عزه

با سلام و تحیات و تسلیت شهادت ام الائمة النجباء حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز ایام الله دهه فجر و آغاز دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی.

 نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنایات خداوند متعال، ائمه معصومین علیهم السلام، هدایت های پیامبر گونه حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و خلف صالح ایشان امام خامنه ای حفظه الله تعالی و مجاهدت های علمای راستین و ایثارگری های شهدای والا مقام و مردم نجیب و عزیز همیشه در صحنه ایران اسلامی با هدف تحقق آرمانها و ارزش های متعالی الهی وانسانی شکل گرفته است.

امروز انقلاب اسلامی ایران در شرایط مشابه با فتح بدر و خیبر قرار گرفته و زمینه تحقق ارزشهای اسلامی و بیداری جهانی بیش از پیش هموار گردیده است؛ اما متاسفانه عده ای وابسته، از نفس افتاده و دنیا طلب نجومی خوار با گروگان گرفتن معیشت مردم و القاء بن بست، تنها راه حل مشکلات کشور را تسلیم محض در برابر نسخه های نظام استکبار معرفی کرده و بدنبال تغییر ماهیت قدسی و وحیانی نظام اسلامی میباشند؛ لذا حامیان این رویکرد ذلت آفرین، با اقدامات و برنامه هایی دقیق، متعمدانه موجب بروز مشکلات سخت برای کشور بویژه در مسایل معیشتی مردم شده اند؛ این وضعیت حاصل خیانت نفوذی ها در تغییر دستگاه محاسباتی مسئولان و مردم، عدم اعتناء به ظرفیتها و توانمندی های داخلی و مردمی، واردات بی رویه و تضعیف تولید ملی؛ عدم اجرای پیمانهای پولی دو جانبه و چند جانبه و ... میباشد.

در ادامه این رویکرد باطل و ناکارآمد، غربگرایان لیبرال، پس از تجربه تلخ خسارت محض برجام  که حاصلی جز کوچکتر کردن سفره ی مردم در کنار تخریب تاسیسات هسته ای؛ یکی از مهمترین مولفه های قدرت و امنیت ملی نداشت؛ اکنون به دنبال تحمیل خسارت محض دیگری به مراتب خطرناک تر از برجام، با عنوان کنوانسیون های بین المللی همچون پالرمو وCFT می باشند. بر اساس نامه ی چهل تن از کارشناسان حوزوی و دانشگاهی در امور اقتصادی، حقوقی، سیاسی و بین الملل خطاب به ریاست و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، پذیرش این کنوانسیون های استعماری موجب اشراف اطلاعاتی دشمن بر نظام بانکی و مالی کشور، اعمال دقیق تر تحریم ها در آینده، بسته شدن راه های دور زدن تحریم ها، افزایش قیمت ارز و سخت تر شدن معیشت مردم، نقض حاکمیت ملی و زمینه ساز مداخله ی بیگانگان در امور کشور و مخدوش شدن استقلال سیستم قضایی کشور و . . .  خواهد گردید.

 لذا در راستای حمایت از فرامین حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی، مواضع مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، علماء، ریاست و اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور، اساتید انقلابی سطوح عالی و خارج و مجمع نمایندگان طلاب و فضلاء و تشکلهای حوزوی در مورد تقویت اقتصاد کشور و حل مشکلات معیشتی مردم، مخالفت با پذیرفتن لوایح استعماری چون پالرمو و CFT و حاکمیت نهاد استعماری FATF بر مقدرات اقتصادی و قضائی کشور، اینجانبان امضاء کنندگان ذیل  خواهان برگزاری تجمع بزرگ حوزویان به منظور اعلام حمایت از حقوق اساسی و اعتراض به گروگان گرفتن معیشت مردم توسط جریان سازش با استکبار و مخالفت رسمی با تصویب لوایح کنوانسیون های استعماری همچون لوایح استعماری (پالرمو و  CFT )  می باشیم.

بدین منظور از شما سروران ارجمند خواهان برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در زمان چهارشنبه 24/11/1397 ساعت 10 صبح، مدرسه مبارکه فیضیه و سخنرانی یکی از مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و حضرات آیات محمد یزدی، سید احمد خاتمی، سیفی مازندرانی، اعرافی، محسن اراکی دامت برکاتهم می باشیم.




 

مطالب مرتبط
آمادگی شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ همزمان با مجلس
تشکر دبیرکل حزب‌الله از حمایت‌های ایران
رسانه‌های جهان: ایرانی‌ها با تمسخر آمریکا، چهلمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتند



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.