نیروی انتظامی از پلیس وظیفه‌شناس تقدیر کرد + فیلم

پس از بازنشر تصویر سیروس رحمانی‌نسب با چهره‌ خاک‌خورده که در طوفان شن به داد خودروها رسیده بود، پویش تقدیر از او در سامانه فارس من به راه افتاد و پلیس اصفهان نیز از او امروز تقدیر کرد.
دوشنبه، 19 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نیروی انتظامی از پلیس وظیفه‌شناس تقدیر کرد + فیلم
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس؛ از زمانی که پدیده سلفی گرفتن در کشور رواج پیدا کرده است، با یک سرچ ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌توان انواع آن را از سلفی با جمشید مشایخی روی تخت بیمارستان تا سلفی با سیل و سلفی با خانواده‌های حادثه دیده بعد از زلزله را مشاهده کرد.

البته در این بین گاهی اوقات برخی تصاویر هم بدجور به دل می‌نشینند؛ مثل فیلم آن سرهنگ تمامی که خم می‌شود تا مادر پیری برای رهایی از سیل سوار بر کامیون شود و یا آن جناب سروانی که تمام صورتش را خاک گرفته و در طوفان نائین به داد ماشین‌های گرفتار در طوفان شن رسید.

سیرویس رحمانی‌نسب همان پلیسی است که تصویر دلاوری‌اش به محض انتشار، در همه شبکه‌های مجازی به سرعت بازنشر شد و با عنوان «پلیسی که خاک خورد» تبدیل به تیتر خبری رسانه‌ها شد؛ آنقدر این عکس در بین سیلِ اخبار ناگوار بلایای طبیعی در کشور شیرین و جذاب بود که در سامانه فارس منپویشی با موضوع تقدیر از وی ایجاد شد و در فاصله کوتاه یک روزه بیش از 150 امضا از حامیان جمع کرد.

در ادامه این پویش مردمی، پیگیری‌ها از نیروی انتظامی استان اصفهان مشخص کرد که قرار است طی مراسمی با حضور مسؤولان انتظامی استان از «سیروس رحمانی‌نسب» و چند تن از نیروهای پلیس تقدیر شود.

این امر خیلی زود محقق شد و پلیس اصفهان امروز با احترام به نظر مردم و به رسمی زیبا، قدر این نیروی زحمت‌کش خود را دانست و امروز در صبحگاه نیروی انتظامی استان از او در کنار خانواده‌اش و 29 نفر دیگر از اعضای فعال پلیس در ایام نوروز تقدیر کرد.
 





 

مطالب مرتبط
دعوت سردار قاسم سلیمانی از مشتاقان دفاع از حرم به کمک سیل‌زدگان خوزستان
صحنه‌ای زیبا از کمک‌رسانی یک روحانی شیعه به روحانی اهل سنت + فیلم
سردار قاسم سلیمانی: موکب‌های اربعین به یاری سیل‌زدگان بشتابند



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما