پرتغال خیلی ما را اذیت کرد

پیمان اکبری در گفتگو با راسخون: هدف ما قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر است/صحبت های سرمربی لهستان اهمیتی ندارد

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه هدف نهایی ما قرارگرفتن در جمع 6 تیم برتر است، گفت: صحبت های سرمربی لهستان هیچ اهمیتی ندارد و ما جواب آنها را در زمین دادیم.
شنبه، 1 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پیمان اکبری در گفتگو با راسخون: هدف ما قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر است/صحبت های سرمربی لهستان اهمیتی ندارد
مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه هدف نهایی ما قرارگرفتن در جمع 6 تیم برتر است، گفت: صحبت های سرمربی لهستان هیچ اهمیتی ندارد و ما جواب آنها را در زمین دادیم.
 
پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به نتایج درخشان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های 2019 اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم روند خوبی را طی کنیم و به آنچه شایستگی داشتیم، برسیم. تمرینات خوب و منظم باعث شد تا بتوانیم در مسابقات هم عملکرد خوبی از خود نمایش دهیم. آنچه مهم است همدلی، نظم و تلاش و از خودگذشتگی بازیکنان در همه ی بازیهاست که نمی خواهند بازنده شوند. تنها شکستی هم که داشتیم مقابل قهرمان المپیک یعنی برزیل بود که آنهم فقط به خاطر تجربه ی بالای آنها رقم خورد.
 
وی در خصوص 3 برد پیاپی ایران در هفته سوم افزود: در ارومیه واقعا هفته ی خیلی سختی داشتیم. چون هر 3 تیم از مدعیان بودند. لهستان قهرمان جهان بود. روسیه قهرمان لیگ جهانی و المپیک بود و کانادا هم سال 2017 سوم لیگ جهانی شده بود. این بازی ها برای ما سخت بود. اما خدا را شکر توانستیم با تلاش و برنامه ریزی خوبی که داشتیم، با حمایت تماشاگران خوب ارومیه ای به 3 برد پشت سر بگذاریم.
 
دستیار ایگور کولاکوویچ تصریح کرد: از قبل شما نمی توانید در هیچ مسابقاتی پیش بینی کنید که چه اتفاقی می افتد. ما هم آنچه مهم بود می خواستیم 3 برد بیاوریم. این که انتظار 3 پیروزی داشتیم، این طور نبود. بستگی به شرایط دو تیم و روز مسابقه دارد. هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده وجود ندارد و در سایه ی تلاش و برنامه ریزی است که موفقیت بدست می آید.
 
پیمان اکبری با اشاره به دیدار سختی که ایران مقابل لهستان داشت، گفت: بازی با لهستان ما اصلا به بحث جنگ روانی کاری نداشتیم. تمرکز ما روی این بود تا بتوانیم بازی خوب انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم. جنگ روانی ممکن است همیشه بوجود آید اما لهستان به خاطر مشکلی که بازیکنشان به خاطر آن حرف ها بوجود آورده بود، حساسیت هایی بود. خدا را شکر که مردم ارومیه نشان دادند که ما مردم میهمان نوازی هستیم. به لهستانی ها احترام گذاشتند و حتی حمایتشان کردند. ولی متاسفانه بعد از باختشان بازهم سرمبی لهستان حرف هایی زد که به نظرم اصلا هیچ اهمیتی ندارد. خدا را شکر توانستیم در زمین جواب آنها را بدهیم.
 
وی در خصوص میزبانی ایران در هفته چهارم و اینکه آیا در 2 بازی آینده انتظار پیروزی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: از الان نمی شود پیش بینی کرد چه اتفاقی می افتد. همه ی تیم ها برای برد به میدان می روند و الان نسبت به هم شناخت خیلی بهتری پیدا کرده اند. ما تمام تلاش خود را می کنیم که مثل هفته های گذشته روزهای خوبی را رقم بزنیم. باید هرچه در توان داریم، بگذاریم تا انشالله هم در بازی امروز و هم فردا برنده شویم و از این میزبانی بیشترین سود را ببریم.
 پیمان اکبری در گفتگو با راسخون: هدف ما قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر است/صحبت های سرمربی لهستان اهمیتی ندارد
مربی تیم ملی والیبال ایران در خصوص پیروزی مقابل پرتغال، افزود: دیدید که آنها تیم قدرتمندی بودند. آنها تازه از سطح 2 به سطح برتر آمده اند و هرچه در توان داشتند گذاشتند. در جدول هرچند تنها 2 برد داشتند اما عملکرد آنها طوری بود که ما را اذیت کردند. ما در شروع بازی خوب نبودیم و ست اول را دادیم. در ست های بعد نیز شروع خوبی نداشتیم اما خدا را شکر عملکرد خوب بچه ها و حمایت تماشاگران باعث شد تا بتوانیم این بازی را هم برنده شویم.
 
پیمان اکبری در خصوص این که آیا ایران در جمع 6 تیم پایانی لیگ ملت ها قرار می گیرد؟ گفت: شانس ما برای قرارگرفتن در جمع تیم های برتر خیلی زیاد است به خصوص این که در اردبیل میزبان هستیم. برای ما خیلی مهم است که انشالله اگر بتوانیم نتیجه ی لازم را بگیریم، به جمع 6 تیم برسیم. انشالله اگر بازی امروز و فردا را مقابل استرالیا و فرانسه پیروز شویم حضور ما قطعی می شود.
 
وی در خصوص اینکه آیا سید محمد موسوی دیدار با استرالیا و فرانسه را هم از دست داده؟ افزود: هنوز این موضوع قطعی نشده است. دکتر افروزی پزشک تیم تمام شرایط را می سنجد و به کادر فنی اعلام می کند. هنوز نظر قطعی در مورد غیبت این ستاره ی تیم ما وجود ندارد که نمی تواند امروز و فردا به میدان برود. شاید امروز مقابل استرالیا بازی نکند اما بعید می دانم بازی با فرانسه را از دست بدهد.
 
بعضی از منتقدان می گویند که چون تیم های دیگر دست به جوانگرایی زده اند، ایران توانسته در لیگ ملت های 2019 خوب نتیجه بگیرد. مربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این منتقدان گفت: من صحبتی در این رابطه ندارم. تمام تمرکز ما روی عملکرد تیم ملی است و برای موفقیت باید تلاش کرد نه اینکه حرف بزنیم.
 
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار هفته ی چهارم، عصر امروز ساعت 18:30 به مصاف استرالیا می رود.
 
بلندقامتان ایران در 10 بازی گذشته موفق شدند 9 پیروزی کسب کنند.
 
سید مجتبی سیدی 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.