آغاز سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در پیامی به سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: تحول در ساختار جشنواره، ایجاد بخش‌های روزآمد و تغییر نگاه به سینما از جزیره‌ای مستقل به بخشی از صنعت تصویر بیانگر بینش دقیق و تیزهوشی هنرمندانه سینماگران متعهد کشورمان است.
چهارشنبه، 30 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، شامگاه دوشنبه با برگزاری آیین افتتاحیه با حضور پر شور مردم اصفهان  و خانواده‌های شهدای مدافع حرم،  مهمانان و هنرمندان داخلی و خارجی و کودکان مناطق سیل‌زده کشور با اجرای  پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو در باغ غدیر اصفهان فعالیت خود را رسما آغاز کرد. این جشنواره از 29 مرداد تا 4 شهریور در اصفهان برگزار می‌شود.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: تحولات پرشتاب جهان امروز، زندگی انسان را در ابعاد گوناگون از جمله حوزه فرهنگ دستخوش تغییر کرده است. در این میان کودکان و نوجوانان، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین شکل‌گیری نسلی فهیم، پرسشگر و تحول‌خواه را نوید می‌دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داده است: سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با درک این واقعیت گریزناپذیر، گام‌هایی نو در این مسیر برداشته و با بهره‌گیری از نسیم تغییرات، هوایی تازه برای پروانه‌های جشنواره به ارمغان آورده است.

وی در ادامه این پیام آورده است: تحول در ساختار جشنوا به گزارش فارس:  سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، شامگاه امروز با برگزاری آیین افتتاحیه با حضور پر شور مردم اصفهان  و خانواده های شهدای مدافع حرم،  میهمانان و هنرمندان داخلی و خارجی و کودکان مناطق سیل زده کشور با اجرا  پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو در باغ غدیر اصفهان فعالیت خود را رسما آغاز کرد. ره، ایجاد بخش‌های روزآمد و تغییر نگاه به سینما از جزیره‌ای مستقل به بخشی از صنعت تصویر بیانگر بینش دقیق و تیزهوشی هنرمندانه سینماگران متعهد کشورمان است که بی‌تردید دستاوردهای ارزشمندی برای کودکان این مرزوبوم و پیام پرطنینی از جنس صلح و نوع‌دوستی و معنویت برای جهان خواهد داشت.

صالحی تصریح کرده است: در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام و وحدهستیم، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره در سراسر کشور موجب خرسندی است و نمایش آثار راه‌یافته به جشنواره در مناطق سیل‌زده و کودکان آسیب‌دیده ناشی از این حادثه تلخ، با شعار شیرین «رویای کودکان سیل‌زده را بسازیم» جای تقدیر فراوان دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان تأکید کرده است: تقارن آغاز این رویداد را با ایام عید غدیر خم که دوستی با کودکان و حمایت و توجه به حقوق آنان در سیره امام علی (ع) موج می‌زند، به فال نیک گرفته و با قدردانی از دبیر سخت‌کوش و دست‌اندرکاران پرتلاش این رویداد اثربخش و همچنین مسؤولان و اهالی فرهنگ مدار و هنرپرور شهر اصفهان، امیدوارم شاهد برگزاری موفق جشنواره و توشه‌ای ارزشمند برای نسل‌های آینده باشیم. از خداوند متعال نشاط و شادی روزافزون برای فرزندان سرزمینم و عزت و سربلندی ایران اسلامی را آرزومندم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.