واکنش الخزعلی به توئیت ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق به توئیت رئیس جمهوری آمریکا در حمایت از حمله عناصر نفوذی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی واکنش نشان داد.
سه‌شنبه، 14 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
واکنش الخزعلی به توئیت ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌«قیس الخزعلی» در توئیتی نوشت :« اقدام عناصر محلی در آتش زدن دیوار کنسولگری ایران(در کربلا) با اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بازنشری که انجام داد(توئیت شبکه‌های سعودی در حمایت از حمله به کنسولگری ایران در کربلای معلی) و ابراز همبستگی وزیر خارجه اسرائیل(با حمله‌کنندگان) دلیلی بر سخنانی  است که قبلا درباره نقش اسرائیلی آمریکایی خلیجی(کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس) با حمایت از عناصر محلی در برهم زدن  اوضاع عراق بیان کردیم».

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اقدامی مطالب ضدایرانی رسانه‌های عربستان سعودی درباره حمله به کنسولگری ایران در کربلا را بازنشر کرد.

شامگاه یکشنبه دوازدهم آبان، شماری از افراد مجهول الهویه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا را محاصره کرده بودند.خبرنگار العالم گزارش داد، نیروهای ضداغتشاش پلیس عراق، گروه ناشناسی را که کنسولگری ایران در کربلای معلی را محاصره کرده بود، متفرق کردند. خبرنگار العالم تأکید کرد که مهاجمان به کنسولگری ایران، نماینده معترضان عراقی نیستند و به‌زودی هویت واقعی آنان منتشر خواهد شد.

اما رسانه‌های سعودی در ادامه پوشش مغرضانه اخبار مربوط به تحولات عراق، خبرهای متعددی درباره حمله تعداد محدودی به کنسولگری ایران در کربلا منتشر کرده و تعدی‌کنندگان به کنسولگری را مردم معترض عراق خوانده بودند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز در اقدامی عجیب اخبار رسانه‌های سعودی را بازنشر کرده است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما