همایش ملی «کارکرد وقف در توسعه انسانی» در دانشگاه بیرجند با حضور معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: نخستین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
دوشنبه، 20 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همایش ملی «کارکرد وقف در توسعه انسانی» در دانشگاه بیرجند با حضور معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف برگزار می‌شود
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور اظهار داشت: نخستین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی در دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش با تاکید بر وقف علمی و در ۲۱ آبان ماه جاری برگزار خواهد شد گفت: تعداد ۱۱۸ مقاله علمی از دانشجویان و اساتید سراسر کشور به این همایش ارسال شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: پس از داوری انجام شده نیز ۸۱ مقاله به صورت شفاهی، پوستر و درج در مجموعه مقالات همایش ارائه می‌شود.
حجت الاسلام بخشی پور تصریح کرد: وقف و سرمایه انسانی و رفاه اجتماعی، وقف و توانمندسازی جوامع محلی، وقف و توسعه مراکز علمی و فناوری، وقف در اسناد موقوفات علمی و آموزشی، آموزش و توسعه فرهنگ وقف، وقف بر آموزش و فناوری و وقف مشارکتی و کارکرد آن و ظرفیت‌های وقف در حوزه آموزش استان از جمله محورهای اصلی این همایش است.
وی ادامه داد: همچنین آسیب شناسی وقف در حوزه آموزش و وقف علمی و فرهنگ سازی و محتواسازی برای تشکیل موقوفات جدید در حوزه آموزش عالی و معرفی توانمندی‌های استان در حوزه وقف از جمله اهداف همایش است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های همایش خاطرنشان کرد: تجلیل از واقفین برتر استان و تجلیل از پژوهشگران ممتاز وقف در کشور از برنامه‌های جانبی این همایش است.
حجت الاسلام بخشی پور اظهار کرد: این همایش با حضور دبیران همایش و اعضای کمیته اجرایی و سایر مهمانان استانی و کشوری در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند برگزار می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه سخنران ویژه این همایش خواهند بود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.