یک کشته و 5 زخمی بر اثر برخورد ماشین سفارت آمریکا با خودروی خانواده‌ای در اسلام آباد

بر اثر برخورد ماشین سفارت آمریکا با خودروی‌ای در اسلام آباد، یک زن و 5 فرد دیگر جان خود را از دست دادند.
دوشنبه، 7 بهمن 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
یک کشته و 5 زخمی بر اثر برخورد ماشین سفارت آمریکا با خودروی خانواده‌ای در اسلام آباد
به گزارش راسخون به نقل از راشاتودی، پس از آنکه یک خودروی مربوط به سفارت آمریکا از چراغ قرمزی در پایتخت پاسکتان گذشت با خودرویی که خانواده‌ای در آن بودند برخورد کرد و یک زن و پنج عضو خانواده وی نیز زخمی شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اسلام آباد به شینهوا گفت: این تصادف به دلیل سهل‌انگاری و سبقت گرفتن از سوی راننده ماشین سفارت آمریکا رخ داده است. راننده این خودرو پس از فرار از صحنه، توسط پلیس این کشور بازداشت شد.

بر اساس اخبار ضد و نقیض رسانه‌ها در این باره، گفته می‌شود یک سرنشین زن به همراه راننده این خودرو بلافاصله پس از تصادف با خودروی سفارت آمریکا در دم جان خود را از دست دادند. باقی مصدومان همگی اعضای یک خانواده بودند و دختر جوان این خانواده نیز گفته می‌شود وضعیت بحرانی دارد. مصدومان به بیمارستانی در اسلام‌آباد منتقل شدند.

در حادثه‌ای مشابه نیز در سال 2018 یکی از کارمندان سفارت آمریکا در این کشور با موتورسواری تصادف کرد. در این حادثه سرهنگ جوزف امانوئل هال که نیروی نظامی سفارت آمریکا در اسلام خدمت می کرد پس از عبور از چراغ قرمز با یک موتورسوار 22 ساله برخورد کرده است. مقامات پاکستان از خروج وی از کشور ممانعت کردند تا اینکه وی درباره جبران خسارت با خانواده قربانی توافق کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما