انتخاب کریم باقری به سود تیم ملی است

خوردبین در گفتگو با راسخون: با کوبیدن پرسپولیس بزرگ نمی شوید/شک نکنید چهارمین بار هم قهرمان می شویم

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه با کوبیدن این تیم بزرگ و مردمی، بزرگ نمی شوید، گفت: شک نکنید که چهارمین قهرمانی پیاپی قرمزها رقم می خورد و پیشاپیش بابت آن به هواداران تبریک می گویم.
سه‌شنبه، 20 اسفند 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
خوردبین در گفتگو با راسخون: با کوبیدن پرسپولیس بزرگ نمی شوید/شک نکنید چهارمین بار هم قهرمان می شویم
محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به تعطیلی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: هر وقفه ای به لیگ بدون شک آسیب می زند. تیم ها از فرم هماهنگی و شرایط بازی می افتند. بازیکنان آمادگی خود را از دست می دهند و هر اتفاقی هم ممکن است بیافتد. به خصوص اینکه این تعطیلی به دلیل بیماری کرونا بوده و تیم ها اصلا تمرینی هم نداشتند. با همه ی این مسائل اما حفظ جان انسان ها از همه چیز واجب تر است. باید لیگ تعطیل می شد که شد. نباید این ویروس را دست کم بگیریم. از بین بردن این بیماری به همین سادگی نیست و همه باید رعایت کنند. تعطیل کردن لیگ ما کار درستی بود.
 
وی افزود: اگر می بینید لیگ های اروپایی بدون تماشاگر لیگ خود را پیش می برند یا برخی از کشورها مثل انگلیس و اسپانیا هنوز لیگشان در حال برگزاری است، ما نباید آنها را با ما مقایسه کنیم. تجهیزات و امکاناتشان با ما قابل قیاس نیست. تجهیزات مقابله با این ویروس را در ورزشگاه های خود دارند اما در استادیوم های ما چه امکاناتی داریم؟ اگر باشگاه های ما می خواهند تمرینات را از سر بگیرند، باید تمام موارد ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: دیدید که همان یکی دو هفته ای هم که لیگ ما بدون تماشاگر کارش را دنبال کرد، بازی ها بی روح و بدون هیجان بود. حتی بازیکنان آن شورو شوقی که قبلا داشتند را نداشتند. شک نکنید که بازی بدون تماشاگر هم کیفیتش پائین می آید و هم هیجانی ندارد. البته باید خودمان را جای مسئولان برگزاری هم بگذاریم. بالاخره شاید مجبور شوند ادامه ی لیگ را بدون تماشاگر برگزار کنند. کار درست این است که اگر قرار شد لیگ برگزار شود، بدون تماشاگر باشد چرا که حفظ سلامت انسان ها مهمتر از همه چیز است.
 
محمود خوردبین با اشاره به هجمه ی برخی تیم ها مبنی بر اینکه لیگ برتر فوتبال به نفع پرسپولیس مهندسی شده است، گفت: شنیدم که مالک تراکتور علیه پرسپولیس حرف زده است. واقعا این کارها اشتباه است و فایده ای هم ندارد. پرسپولیس از اول با این نام بوده و تا زمانی که فوتبال زنده است، با نام پرسپولیس خواهد بود. این حرف ها درست نیست و ربطی به فوتبال ندارد. این ها حواشی است و حتی برای مطرح شدن هم این راه درستی نیست. با این کارها، تماشاگران پرسپولیس را علیه خودشان تحریک می کنند. کوبیدن پرسپولیس، راه بزرگ شدن نیست.
 
وی ادامه داد: اگر واقعا معتقدند که همه چیز به نفع پرسپولیس مهندسی شده است، جلویش را بگیرند. تیمشان می تواند همه ی بازی هایش را ببرد و جلوی این مهندسی را بگیرد. ربطی به مهندسی شدن ندارد. وقتی تیمشان می بازد، یعنی مهندسی کردند که تیمشان ببازد؟ اگر بازی های خود را پیروز شوند، مهندسی هم از بین می رود. مگر چند سال می شود مهندسی کرد؟ یک سال؟ دوسال؟ سه سال؟ این تیم که برای چهارمین سال متوالی دارد قهرمان می شود. بهتر است به جای این حرف های پوچ و بیهوده تیم ها دنبال حل مشکلات خود باشند.
 خوردبین در گفتگو با راسخون: با کوبیدن پرسپولیس بزرگ نمی شوید/شک نکنید چهارمین بار هم قهرمان می شویم
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: شک نکنید با اختلاف 10 امتیازی ای که پرسپولیس با دیگر رقبا ایجاد کرده است، برای چهارمین سال متوالی قهرمان خواهد شد. امیدوارم که این اتفاق بیافتد. البته شنیدم که پرونده های شاکیان از فیفا آمده و پرسپولیس باید ظرف کمتر از 2 ماه کلی پول به طلبکاران پرداخت کند. این پرونده ها مشکل ساز است و باید راه حلی در پیش بگیرند تا تیم دوباره با محرومیت نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز مواجه نشود. تیم خودش از لحاظ مالی مشکل دارد و این پرونده ها هم باعث دوبرابرشدن مشکلات می شود. اگر این حواشی مدیریت شود، صددرصد پرسپولیس قهرمان می شود.
 
محمود خوردبین در خصوص حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی به عنوان دستیار گفت: این باعث خوشحالی است که یکی از باشخصیت ترین و بااخلاق ترین پرسپولیسی ها به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است. به او بابت این انتخاب تبریک می گویم و مطمئنم موفق خواهد شد. کاش وحید هاشمیان هم حفظ شود. باید کریم طوری برنامه ریزی کند که در کارش تداخلی صورت نگیرد. مطمئن باشید که این انتخاب به سود تیم ملی است و او می تواند کمک بزرگی در راه موفقیت تیم ملی به فوتبال ایران انجام دهد.
 
وی در پایان افزود: پیشاپیش به هواداران پرسپولیس بابت چهارمین قهرمانی پیاپی تبریک بگویم. از آنها می خواهم که از تیم محبوبمان حمایت کنند تا این قهرمانی مسجل شود. مهمتر از همه چیز اینکه مردم از خودشان مراقبت کنند تا این ویروس هم ریشه کن شود. توصیه پزشکان و در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی نکات بسیار حیاتی است که امیدوارم اینها را انجام دهند تا به سلامت از این شرایط سخت عبور کنیم.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.