بارش باران و برف در جاده‌های ۲۷ استان کشور

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش باران و برف در جاده‌های ۲۷ استان و ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین ومحور تهران-لواسان خبر داد.
يکشنبه، 3 فروردين 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بارش باران و برف در جاده‌های ۲۷ استان کشور
به گزارش راسخون، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هم‌اکنون در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

محور چالوس دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات  و  محور هراز ، آزادراه تهران –  شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده های چیتگر و پلیس راه مهرشهر و ترافیک سنگین در محور تهران-لواسان محدوده سه راهی قوچک گزارش شده است.

سازمان راهداری از بارش برف و باران در محورهای استان های اردبیل،آذربایجان شرقی،ایلام ،کردستان،کرمانشاه،همدان،مرکزی،لرستان،چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان،زنجان،قزوین، فارس و مازندران و باران در محورهای استان های خوزستان،بوشهر،هرمزگان،سیستان وبلوچستان،کرمان،یزد،خراسان جنوبی،خراسان رضوی،خراسان شمالی،قم،گلستان و گیلان خبر داده است.


منبع: تسنیم


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.