پیام های تبریک شخصیت های مهم سیاسی به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی

حسن روحانی، رئیس جمهور، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی و علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیام های جداگانه ای، انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفتند.
پنجشنبه، 8 خرداد 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
پیام های تبریک شخصیت های مهم سیاسی به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی
به گزارش راسخون؛ رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

متن پیام تبریک حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر قالیباف

انتخاب جنابعالی از سوی نمایندگان محترم ملت به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم در فصل نوین مجلس شورای اسلامی، با تلاش مشترک و تعامل سازنده بین دولت و مجلس، شاهد هم افزایی بیشتر در ساماندهی امور کشور بخصوص در شرایط  سخت تحریم بی سابقه و شیوع ویروس کرونا، برای رفع مشکلات مردم، افزایش امید در جامعه و خدمت بیشتر به ملت بزرگ ایران باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام ماموریت محوله و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی - رئیس جمهوری اسلامی ایران

آیت‌الله‌ رئیسی نیز انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس جدید مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام رئیس قوه‌قضائیه به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد باقر قالیباف دامت تاییداته

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی با رأی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس که نشانه وحدت و همدلی منتخبین ملت است را تبریک عرض می‌کنم. قوه‌قضائیه در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و اجرای رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب آمادگی خویش را در جهت تعامل برادرانه با مجلس برخاسته از آراء مردم اعلام می‌کند و امیدوار است در پرتو این تعامل و همکاری و با شناخت درست شرایط و اولویت های کشور مجلس یازدهم بتواند با قانونگذاری صحیح و اعمال نظارت‌های قانونی و موثر و کارآمد نسبت به مرتفع کردن مشکلات جامعه و مردم به وِیژه در حوزه اقتصاد و فرهنگ و از بین بردن زمینه های فساد نقش موثرتری ایفا کند.

دوام توفیقات جنابعالی و اعضای محترم هیئت رئیسه و عموم نمایندگان را در سایه هدایت و توفیق الهی از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنم.

سید ابراهیم رئیسی - رئیس قوه‌قضائیه

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در این فصل نوین همکاری مشترک دولت و مجلس، بیش از پیش شاهد همکاری و پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در پیامی، انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک و از زحمات و تلاش های دکتر لاریجانی تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

مجلس یازدهم شورای اسلامی در حالی دوره جدید قانونگذاری را آغاز نمود که با رای اکثریت و در پیام همدلی و همراهی منتخبان مردم شریف ایران، رئیس و  اعضای محترم هیئت رئیسه با رای قاطع نمایندگان ملت انتخاب گردیدند.

لازم می دانم  بدینوسیله انتخاب جنابعالی را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و اظهار امیدواری نمایم که در سال جهش تولید که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته، با عزم جزم نمایندگان محترم در جهت رفع دغدغه های اقتصادی مردم به عنوان مهمترین ضرورت کشور گام های جدی به ویژه در حوزه قانونگذاری برداشته شود.

همچنین لازم می دانم از برادر ارجمندم جناب آقای دکتر لاریجانی که در مسئولیت سه دوره قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق اهداف نظام تلاش های فراوانی را داشته اند نیز تقدیر وتشکر نمایم.

توفیقات جنابعالی، هیئت محترم رئیسه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اکبر ولایتی

رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در پیامی  انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس یازدهم تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

​​بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز جناب آقای دکتر قالیباف

با سلام و درود

ضمن سپاس و قدردانی فراوان از حضور ملت فهیم و بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بدین وسیله انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان رئیس خانه ملت را که از رهگذر حسن اعتماد منتخبان محترم مردم قدرشناس و عزیز ایران اسلامی و سوابق خدمات ارزشمند آن برادر ارجمند تحقق یافته است به حضورتان تبریک عرض می نمایم.

امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن تعامل برادرانه و همراهی همدلانه نهاد قانونگذاری کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی شاهد آغاز فصلی جدید از خدمتگزاری خالصانه میهن عزیز اسلامی باشیم.

مزید توفیقات جنابعالی و نمایندگان معزز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را در ظلّ عنایات و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از درگاه ایزد متعال خواستارم.

علی اکبر صالحی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران


منبع:
1. ایرنا / پیام های تبریک به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی
2. ایسنا / رئیس جمهور انتخاب قالیباف به عنوان رئیس مجلس را تبریک گفت
3. تسنیم / پیام تبریک رئیس قوه‌قضائیه به قالیباف، رئیس جدید مجلس شورای اسلامی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.