مومنی در گفتگو با راسخون:

نباید از نفت آبادان انتظار سهمیه داشت/اول مراقب سلامتی هستیم بعد دنبال امتیاز گرفتن

هافبک گلساز صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مشکلات ما آن قدر زیاد است که نباید از تیم انتظار کسب سهمیه آسیایی داشت، گفت: وقفه های زیاد باعث شده تا تیم ما از لحاظ بدنی از دیگر تیم ها عقب باشد به همین دلیل ابتدا باید مراقب سلامتی خود باشیم و بعد دنبال گرفتن امتیاز.
شنبه، 7 تير 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
نباید از نفت آبادان انتظار سهمیه داشت/اول مراقب سلامتی هستیم بعد دنبال امتیاز گرفتن
مهدی مومنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شرایط تیم صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: همان طور که می دانید وضعیت تیم ما از دیگرتیم‌ها بدتر است و علاوه بر وقفه ی طولانی ای که بخاطر کرونا داشتیم، وضعیت قرمز آبادان و خوزستان باعث شد تا تمرینات ما با وقفه‌ی طولانی تری روبرو شود. تیم ما تا الان 4، 5 مرتبه تست کرونا داده و هر دفعه3 تا 5 نفر آزمایششان مثبت درآمده است. به همین دلیل هردفعه ای که نتایج مثبت می شد، مجبور بودیم تمرینات را 3، 4 روز تمرین کنیم.
 
وی افزود: تنها تیمی هستیم که شراط بدنی ما از بقیه ی تیم ها عقب تر است. فکر می کنم بدنهای ما 65 تا 70درصد آماده باشد و این برای ادامه دادن لیگ کافی نیست. مجبوریم که با این شرایط ادامه دهیم. با همین شرایط روی بازی با پارس جنوبی جم تمرکز کردیم تا بتوانیم از این بازی خانگی دست پربیرون بیاییم. کادر فنی و بازیکنان در تلاشیم تا از این فرصت بهترین استفاده را ببریم. بازی سختی داریم و تیم حریف هم چون جزو تیم های فانوس به دست است، تلاش می کند تا امتیاز بگیرد. آنها برای نیفتادن می جنگند و هر بازی برایشان حکم فینال دارد. همیشه در هفته های پایانی گرفتن امتیاز سخت تر از قبل می شود. همه تمام توان و تمرکز خود را برای گرفتن نتیجه می گذارند تا حاصل تلاش یک فصل زحمت خود را ببینند. البته برای بازی با این حریف، عیسی آل کثیر، عبدالله ناصری، و مسلم مجدمی را به دلیل 4 کارته بودن در اختیار نداریم.
 
هافبک گلساز صنعت نفت آبادان ادامه داد: همیشه شروع بازی ها سخت است. الان هم بعد از 3، 4 ماه تعطیلی انگار دوباره داریم استارت می زنیم. خیلی مهم است بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. تلاش می کنیم ابتدا سلامت از زمین خارج شویم و بعدا بتوانیم با امتیاز کار را تمام کنیم. به هرحال نباید انتظار بالایی داشت. در این شرایط نباید دنبال کیفیت خوب باشید. شرایط تیم ها مثل سابق نیست و تیم ما هم آن طور که باید در وضعیت آرمانی قرار ندارد. ما باید بازی کنیم تا هفته به هفته شرایط ارتقاء پیدا کند. درست است که استرس سقوط نداریم اما اگر واقعا همه چیز جور باشد، شانس گرفتن سهمیه ی آسیایی داریم.
 
مهدی مومنی گفت: واقعا شرایط برای گرفتن سهمیه ی آسیایی سخت است. همه ی تیم های بالا جدولی در تلاشند تا بتوانند به این مهم برسند. تیم های پائین جدولی هم در تلاشند تا سقوط نکنند. در این شرایط با توجه به اینکه بدن ها هم ناآماده است، امتیاز گرفتن سخت است. باید از فرصت های پیش آمده در بازی به نحو احسن استفاده کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم. اگر بازیکنی در این شرایط دچار مصدومیت شود، علاوه بر این 9 بازی، فصل آینده را هم ممکن است از دست بدهد.
 
وی خاطرنشان کرد: تیم ما مشکلات مالی زیادی داشت و هنوز هم پابرجاست. درست است که شانس گرفتن سهمیه داریم اما شرایط ما طوری نیست که راحت باشد. تمام تلاش خود را می کنیم تا با احتیاط بازی کنیم و مصدوم نشویم. نه اینکه بازی را شل بگیریم و بازی نکنیم. اما باید طوری کار کنیم که نه سلامت ما به خطر بیفتد و نه امتیاز خانگی را از دست بدهیم. اگر نتوانیم امتیازهای داخل خانه را بگیریم، کار سخت می شود و شانس کسب سهمیه را از دست می دهیم. اگر واقعا دنبال سهمیه باشیم، هربازی برای ما باید حکم فینال داشته باشد.
 
هافبک صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا نیت باشگاه گرفتن سهمیه آسیایی است یا نه فقط برای اتمام لیگ حاضر شده؟ افزود: هرباشگاهی دنبال موفقیت است. اما باشگاه ما امسال تنها سالی است که به مشکل مالی برخورده است. از لحاظ امکانات و ساختاری و مالی مشکل داریم. در این شرایط کار کردن سخت است. نمی دانم چه کسی باید به داد این تیم برسد. مدیر باشگاه دست تنهاست و نیاز به کمک مالی دارد. شنیدم که صنعت نفت پول پرواز و هتل ندارد. این برای تیمی که زیرمجموعه ی شرکت نفت است، خوب نیست. پرداختی تیم ما را به زور به 50 درصد رسانده اند. این قدر جنگ و دعوا و استرس داشتیم که نفهمیدیم چطور گرفتیم. کسی نیست که به این تیم کمک کند و اگر واقعا این طور نباشد، نباید انتظار گرفتن سهمیه داشته باشند.
 
مهدی مومنی گفت: تیم ما در نیم فصل اول نشان داد که چقدر پتانسیل خوبی دارد. بازیکن باید طوری از سوی باشگاه حمایت شود که تمام تمرکزش روی بازی ها و کارهای فنی باشد. تمام بچه ها و کادر فنی با همه ی شرایط بد، می خواهیم که هر چه در توان داریم بگذاریم تا سهمیه را بگیریم. دور از دسترس نیست اما سخت است. باید تلاش کنیم تا به حق خود برسیم. دوست داریم نتیجه خوب بگیریم تا دل هواداران ما خوشحال شود. درست است که نمی توانند در ورزشگاه باشند اما مطمئنم دلشان با ماست.
 
وی در خصوص اینکه آیا پروتکل های بهداشتی در تیم صنعت نفت رعایت می شود؟ افزود: شهرهای آبادان و اهواز وضعیت قرمز دارند و وقتی تمرین هم می کنیم، در استرس هستیم. تست های ما 4 بار مثبت شد و فکر کنید چه استرسی داشتیم. خدا را شکر آخرین تست ما منفی بود. به همین دلیل است که بدنهای ما از دیگر رقبا عقب تر است. آمادگی نسبی داریم تا لیگ را ادامه دهیم. تیم ما هم تا آنجا که در توانش بوده، مسائل بهداشتی را رعایت کرده است. واقعا امکانات باشگاه ما آن قدر زیاد نیست که بشود صددرصد رعایت کرد. بزرگترین مشکل تیم ما مالی است و دغدغه ی همه ی بچه هاست. گفتم کسی نیست که به تیم کمک کنند و تیم را رها کرده اند.
 
هافبک صنعت نفت آبادان با بیان اینکه ادامه یا لغو لیگ دست بازیکنان نیست، خاطرنشان کرد: اگر سلامت بازیکنان به خطر بیفتد، نه موافق نیستم اما در این شرایط تقریبا همه دارند شرایط بهداشتی را رعایت می کنند تا بازی ها برگزار شود. یک جورایی باید لیگ برگزار شود چون در خون ما بازیکنان است و با فوتبال زنده ایم. یک جور باید بسازیم و دست خودمان هم نیست. مسئولان هم مجبورند برگزار کنند. بحث این است که چون این بیماری از بین نمی رود، باید فصل جدید لیگ هم با رعایت همین پروتکل ها برگزار شود. اگر الان تعطیل شود، امکان دارد لیگ فصل آینده هم برگزار نشود. باشگاه ها باید در کنار این بیماری طوری برنامه ریزی کنند تا بتوانند بازی های خودشان را هم انجام دهند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما