فحاشی محمود فکری کار دستش داد / آیا محمود فکری محروم می‌شود؟

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان گفت: این باشگاه شکایت خود از سرمربی تیم استقلال را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارائه می‌کند.
شنبه، 1 آذر 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فاطمه سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
فحاشی محمود فکری کار دستش داد / آیا محمود فکری محروم می‌شود؟
به گزارش راسخون، الفاظ زشتی که محمود فکری بعد از شکست برابر فولاد به کار برد به شدت در فضای مجازی خبرساز شده و این ماجرا با شکایت باشگاه فولاد احتمالا با محرومیت سرمربی استقلال همراه خواهد شد.  محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: توهین محمود فکری سرمربی استقلال به فولادی ها واضح است و در مورد شکایت، مدیران تصمیم‌ می گیرند.

بعد از پایان بازی فولاد و استقلال، محمود فکری سرمربی آبی های پایتخت در گفت وگوی کوتاه با امین قاسمی نژاد بازیکن حریف الفاظ رکیکی نسبت به نکونام به کار برد.
 

باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می‌کند

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می گوید از محمود فکری به دلیل توهینی که به بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته است، شکایت می‌کنند.
عارف عارف نیا در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از دیدار فولادخوزستان برابر استقلال، گفت: باشگاه فولادخوزستان امروز (شنبه) و در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد کرد. مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق‌مدار درون و بیرون زمین موفق شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین انجام شده به باشگاه فولاد را بر نمی‌تابیم. در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همواره سرلوحه عملکرد اخلاقی مربیان بزرگ آن باشگاه و هواداران آن بوده، اجازه نمی‌دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت‌الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد، مربیان بزرگی مانند ناصرخان حجازی، پرویزخان مظلومی و مرحوم پورحیدری که فلسفه مربی‌گری آنان ابتدا احترام به رقیب بود. از این رو ضمن دعوت هواداران فرهیخته فولاد خوزستان و مردم شرافتمند خوزستان به آرامش، به آنان اطمینان می‌دهیم که محمود فکری بایستی در مراجع قضایی پاسخ گوی عملکرد غیراخلاقی خود در زمین فوتبال باشد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان جمعه شب در مصاف با تیم استقلال به برد ۲ بر یک دست یافت.
 

تبعات انتشار یک ویدیو در فضای مجازی

در پایان بازی استقلال و فولاد و زمانی که بازیکنان دو تیم در حال خارج شدن از زمین مسابقه بودند محمود فکری سرمربی استقلال در گفتگویی گلایه آمیز با یکی از بازیکنان فولاد از کلمات رکیکی استفاده می کند. ویدیوی این مکالمه در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و باشگاه فولاد نیز تصمیم دارد فردا جلسه ای برگزار و سپس در این خصوص موضعگیری کند.

گفته می شود با توجه به آشکار بودن الفاظی که محمود فکری در این مکالمه به کار می برد احتمال جریمه شدن و محرومیت سرمربی استقلال توسط کمیته انضباطی و اخلاق زیاد است.


منبع:
1.ایسنا / باشگاه فولاد از محمود فکری شکایت می‌کند
2.همشهری آنلاین / فحاشی محمود فکری کار دستش داد | شکایت باشگاه فولاد از سرمربی استقلال
3.خبر ورزشی / تبعات انتشار یک ویدیو در فضای مجازی؛ محمود فکری محروم می‌شود؟


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.