علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی در پی ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.
پنجشنبه، 16 بهمن 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
به گزارش راسخون، علی انصاریان که از ابتدای بهمن در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری بود، مغلوب این بیماری شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.
 

ابتلا به بیماری کووید-۱۹


علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
 
انصاریان که همزمان با زنده یاد مهرداد میناوند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده بود، پس از مبارزه سخت با این ویروس نتوانست مقاومت خود را ادامه دهد و متاسفانه در روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.
 
این در حالی است که در روزهای گذشته وضعیت جسمانی انصاریان به شکلی امیدوارکننده تغییر کرده بود و حتی علی پروین اسطوره فوتبال ایران گفتگوی کوتاه تلفنی با او داشت اما متاسفانه در ساعات آخر روز دوشنبه شرایطش به شکلی شد که تیم پزشکی وی را به خواب مصنوعی برد.
در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد که نگرانی های فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت تا حدی که مهدی ترابی، افشین پیروانی و... یا انتشار چند استوری از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند.
 
دکتر هاشمیان پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرد
 

بیوگرافی علی انصاریان

علی انصاریان بازیکن، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. وی در ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. انصاریان با قد ۱۸۳ سانتی متر در پست مدافع توپ میزد. علی به همراه برادرش بلال و آلاسکا می‌فروخت و در قاب سازی، تراشکاری و مکانیکی کار می‌کرد.
 

خانواده علی انصاریان


علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
 
نام مادر علی، حاجیه خانم سادات شاه ولایتی است. وی فرزند آخر خانواده انصاریان است و یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه دارد. حامد اژدری شوهر خواهر انصاریان است. پدر علی سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

علی انصاریان هرگز ازدواج نکرده است. وی عنوان کرده که برای اینکه مادرش را تنها نگذارد به زندگی متأهلی وارد نشده است اما چندی پیش عکسی به عنوان همسرش در رسانه‌ها منتشر شده که گویا عکس خواهرش است. او گفته است که شرطش برای ازدواج این است که خانه‌ای بگیرد و مادرش را در طبقه بالای خود سکونت دهد تا همیشه بالای سرش باشد.
 

علی انصاریان و آیت الله حسین انصاریان

آیت الله حسین انصاریان متولد ۲۷ آبان ۱۳۲۳ در خوانسار اصفهان است. وی مفسر قرآن، روحانی، روضه خوان و استاد حوزه علمیه قم است. وی عموی علی انصاریان است. آیت الله حسین انصاریان نیز به کرونا مبتلا شد و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.
 

فعالیت حرفه‌ای علی انصاریان


علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
 
انصاریان فوتبال خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به صورت اتفاقی وارد این رشته شد و از بین ۵ هزار نفر انتخاب شد تا در تیم تهران بازی کند. وی سپس به تیم نوجوانان پیام پیوست و مدتی را در تیم بانک سپاه و بانک ملی نیز توپ زد. علی سابقه بازی در تیم‌های فجر سپاسی شیراز، پرسپولیس، استقلال تهران، استیل آذین و استقلال اهواز را در کارنامه خود دارد. انصاریان در سال ۱۳۹۰ زمانی که ۳۴ سال داشت با لباس شاهین بوشهر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در زمان بازیکنی کم حاشیه نداشت و پس از چندین سال بازی در پرسپولیس به استقلال تهران پیوست. از این روی از طرف دو تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
 

خوانندگی علی انصاریان

علی انصاریان در خردادماه ۱۳۹۰ آهنگی به نام شدید به بازار موسیقی عرضه کرد. وی پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.
 

بازیگری علی انصاریان

انصاریان برای اولین بار در سکانس کوتاهی در سریال زیر آسمان شهر حضور پیدا کرد. پس از آن در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی کوتاهی نیز مقابل دوربین قرار گرفت.
 

مجری‌گری علی انصاریان

انصاریان در سال ۱۳۹۷ به عنوان مجری در برنامه زابیواکا که از تلویزیون اینترنتی آیو پخش شد، حضور داشت. وی سپس در برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج پخش می‌شد حضور پیدا کرد. انصاریان همچنین در مسابقه منچ و برنامه اینترنتی پانوراما مجری‌گری کرد.
 

علی انصاریان در دورهمی


علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
 
علی انصاریان در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد و به سوالات وی پیرامون زندگی هنری و شخصی‌اش پاسخ داد.

فیلم‌های سینمایی علی انصاریان

رمانتیسم عماد و طوبا (۱۳۹۷)

کلوپ همسران (۱۳۹۷)

اژدر (۱۳۹۷)

حس خوب زندگی (۱۳۹۵)

دو روز تا ماندن (۱۳۹۵)

حکم تیر (۱۳۹۴)

شروع یک پایان (۱۳۹۴)

کلاف (۱۳۹۳)

پاداش سکوت (۱۳۸۵)
 

مجموعه‌های تلویزیونی علی انصاریان

داغون ترین

زیر آسمان شهر

چارخونه

خانه اجاره‌ای

غنچه‌های سحر

نقطه چین

محکومین

کیمیا

سرزده

فیلم‌های نمایش خانگی علی انصاریان

شام ایرانی (۱۳۹۹)

آسپرین (۱۳۹۴-۱۳۹۵)

هدیه (۱۳۹۳)
 

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک

کمیته ملی المپیک درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال کشور و بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال را تسلیت گفت. در متن این پیام تسلیت آمده است: در کمال تأسف و تألم بیماری منحوس کرونا علی انصاریان چهره افتخار آفرین و خاطره انگیزه فوتبال کشورمان را از ما گرفت.

این ضایعه دردناک را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش به خصوص خانواده بزرگ فوتبال تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.
 

وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت


علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
 
همچنین مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی درگذشت علی انصاریان، بازیکن سابق دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت. در پیام تسلیت سلطانی‌فر آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت بازیکن ارزنده و محبوب فوتبال ایران، علی انصاریان موجب تأثر و تألم فراوان شد.

ضایعه درگذشت این بازیکن سابق دو باشگاه استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران برای بنده بسیار ناگوار و ناباورانه است. ضمن طلب مغفرت برای این ورزشکار مردمی و دوست داشتنی، امیدوارم روح بلندش مشمول رحمت واسعه الهی قرار گرفته و برای مادر گرامی ایشان، خانواده محترم و جامعه ورزش کشور صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

مسعود سلطانی‌فر».
همچنین فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس، باشگاه استقلال و بسیاری دیگر از باشگاه‌ها، اهالی فوتبال و چهره‌های مختلف این ضایعه دردناک را تسلیت گفته‌اند.

واکنش خانواده میناوند به درگذشت علی انصاریان

خانواده مرحوم میناوند طی بیانیه‌ای در این خصوص درگذشت بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفتند: "در تمام این روزها که عزادار بودیم نگران وضعیت علی انصاریان هم بودیم و اخبار مربوط به او را پیگیری می کردیم. برای سلامتی این پسر خوب مثل همه مردم دعاگو بودیم اما تقدیر بر این بود و برای علی عزیز آمرزش طلب می کنیم و به خانواده داغدارش تسلیت می گوییم. خداوند به مادر و خواهر و برادرش صبر بدهد. بر این باوریم که درگذشت او در روز مادر حکمتی داشته و همه می دانیم که او چقدر عاشقانه مادرش را دوست داشت و ما هم در غم از دست دادن انصاریان بی تاب هستیم.

انصاریان در روزی که مهرداد بستری شد با همسرش تماس گرفت و جویای حالش بود و نمی دانیم چرا به یکباره حال خود او بد شد. در این چند روز به دلیل عزاداری و شرایط کرونایی موفق نشدیم به دیدار مادر علی برویم و امروز تقدیر بر این بود که علی عزیز هم به دوستش بپیوندد. رفتن او داغ دل ما را تازه تر کرد و برای هر دو عزیز از دست رفته از خداوند آرامش می خواهیم.امشب مهرداد و پدر علی میهمان عزیزی دارند."
 

زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر علی انصاریان

ساعت 7 صبح روز پنجشنبه پیکر علی انصاریان به خاک سپرده می شود.

با تایید خانواده مرحوم علی انصاریان ساعت هفت صبح فردا پنجشنبه و بعد از اقامه نماز توسط حاج شیخ حسین انصاریان عموی علی، پیکر بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال که به دلیل کرونا عصر امروز دار فانی را وداع گفت به خاک سپرده می شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا خانواده علی انصاریان تاکید کردند که مردم و هواداران این پیشکسوت در مراسم تشییع حضور پیدا نکنند.
 

واکنش کاربران

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه
علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه

علی انصاریان درگذشت + زندگی نامه



منبع:
1.ایسنا / علی انصاریان درگذشت
2.تسنیم / پیام‌های تسلیت برای درگذشت علی انصاریان
3.ایمنا / علی انصاریان درگذشت + زندگینامه و علت فوت
4.ورزش سه /  علی انصاریان دار فانی را وداع گفت
توببتر

** درج توییت های کاربران توییتر نشان از تایید یا رد آنها نیست و صرفا برای آگاهی مخاطبین درج می شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما