تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تیم ایران و پنجم آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاهی جهان همچنان بهترین تیم ایران است.
سه‌شنبه، 2 ارديبهشت 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تیم ایران و پنجم آسیا
به گزارش راسخون؛ بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (۲ اردیبهشت) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد و با توجه به تعطیلی مسابقات فوتبال در سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، جایگاه تیم‌ها در سطح داخلی، قاره‌ای و جهانی نسبت به رده‌بندی پیشین تغییری نکرده است.

بر این اساس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران همچنان در رتبه نخست ایران و پنجم آسیا قرار دارد. از سوی دیگر صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشورمان با ۱۵۷۳ امتیاز در جایگاه ۱۴۱ جهان ایستاده است.

 
تیم فوتبال پرسپولیس بهترین تیم ایران و پنجم آسیا

استقلال تهران با ۱۵۳۵ امتیاز در رتبه دوم ایران، سیزدهم آسیا و  ۲۲۱ جهان قرار گرفته و سپاهان اصفهان سومین تیم برتر ایران و با ۱۴۹۴ امتیاز در رتبه بیستم آسیا و ۳۰۳ جهان قرار گرفته است. تراکتور، ذوب‌آهن و شهر خودروی مشهد در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال کشورمان جای گرفته‌اند.
بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۰ صدرنشین است و تیم‌های جئونبوک موتورز کره جنوبی و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۶۳۶ و۱۶۱۴ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قاره کهن قرار دارند.

در رده‌بندی جهانی هم لیورپول با ۲۰۲۳ امتیاز بهترین تیم جهان است و پس از آن بایرن مونیخ با ۲۰۰۶ امتیاز و منچسترسیتی با ۱۹۵۱ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان هم عبارتند از:
1. لیورپول
2. بایرن مونیخ
3. منچسترسیتی
4. بارسلونا
5. پاری سن ژرمن
6. یوونتوس
7. لایپزیک
8. آتالانتا
9. رئال مادرید
10. تلتیکو مادرید


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.