اخبار حاشیه ای در هفته ای که گذشت

رد پای برادر زاده مشایی در خرید بازیکن

رد مشایی کوچولو(مدیرعامل باشگاه سایپا) درخریدبازیکن، زرنگی آقای مدیرعامل و دستگیری مسئولان یک تیم فوتسال! مهم ترین اخبار حاشیه ای فالگوش در هفته گذشته هستند.
شنبه، 7 آبان 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رد پای برادر زاده مشایی در خرید بازیکن

راسخون : رد مشایی کوچولو(مدیرعامل باشگاه سایپا) درخریدبازیکن، زرنگی آقای مدیرعامل و دستگیری مسئولان یک تیم فوتسال! مهم ترین اخبار حاشیه ای فالگوش در هفته گذشته هستند.

فالگوش خبر دار شده رامین مهمانپرست چند روز پیش در جلسه صمیمانه با مسئولان جمهوری تاتارستان ( ایالتی خودمختار زیر مجموعه روسیه) به مسئولان این جمهوری سفارش می‌کند مشکل کریم انصاری فرد را برای پیوستن به تیم روبین کازان را حل کنند تا این بازیکن جوان بتواند در این تیم روسی حضور پیدا کند.

 این تیم روسی بارها در جام باشگاههای اروپا حضور یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در حالی سفارش مهاجم تیم ملی ایران را به مسئولان روسی می‌کرد که خبر نداشت مشکل اصلی کریم انصاری فرد برای حضور در یک تیم خارجی خدمت سربازی در ایران است.



*زرنگی آقای مدیرعامل

فالگوش خبر دار شده که مدیرعامل یکی از باشگاه های لیگ برتری به شکل سوری به گونه ای اجاره اماکن متعلق به باشگاه نظیر سالن پذیرایی و استخر  را طراحی و برنامه‌ریزی کرده که در پشت پرده موجر واقعی نیز خودش است و درواقع خودش همز مان موجر و مستاجر بوده است.

یکی از مدیران عامل با سابقه و فوتبالی کشورمان که سالیانی می شود عهده دار اداره یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار کشورمان است، این روزها با انگ تخلف اداری مواجه شده است.



این آقای مدیرعامل که باشگاهش یکی از باشگاه‌های پرامکانات کشور نیز بوده و دارای اماکن ورزشی و غیر ورزشی نیز هست، می‌بایست برخی از اماکن ورزشی و غیر ورزشی زیر مجموعه باشگاهش نظیر تالار‌های پذیرائی، استخر و غیره را به بخش خصوصی اجاره بدهد،

اما گفته می شود این آقای مدیرعامل به شکل سوری به گونه ای این اجاره را طراحی و برنامه‌ریزی کرده که در پشت پرده موجر واقعی نیز خودش است. یعنی در واقع این آقا این اماکن را خودش به خودش اجاره داده.

آن هم با رقم‌های خیلی جالب توجه که می‌تواند سرشار از سود و منفعت باشد.

 

این اتفاق اصلا به مزاق مدیران ارشد و صنعتی که باشگاه مزبور زمانی زیر مجموعه آن بخش بوده خوش نیامده تا جائیکه گویا مدیران مربوطه منتظرند تا موعد اجاره های فوق سرآمده تا نه تنها اماکن فوق را به طور مستقیم زیر نظر خود گرفته، بلکه حتی قید همکاری با مدیرعامل باشگاه خود را نیز بزنند.



*دستگیری مسئولان یک تیم فوتسال!

فالگوش شنیده که تعدادی از مسولان یک باشگاه فوتسال لیگ برتری دستگیر شده اند  و در بین آن ها یکی از مسئولان سرشناس سابق فدراسیون فوتبال هم وجود دارد.

یکی از تیم های فوتسال لیگ برتر که در فصول گذشته همواره از تیم های فرهنگی محسوب می شد درگیر مشکلات حاشیه ای خارج از میدان مسابقه شده است.



یکی از مربیان خوشنام و مشهور فوتسال در جمعی خصوصی گفته که برخی از مسئولان عالی رتبه این تیم فرهنگی ورزشی دستگیر شده اند و ظاهرا اتهام این مدیران انجام برخی اقدامات خرافی و ضدفرهنگی بوده است.

گفته می شود در بین دستگیر شدگان یکی از مسئولان سرشناس سابق فدراسیون فوتبال هم وجود دارد. مدتی است این مسئول دیگر تلفن خبرنگاران را جواب نمی دهد و دستگاه تلفن همراهش هم خاموش است.



*پاس همدان بدهکار و در آستانه تعلیق

فالگوش خبردارشده که تیم پاس همدان به دلیل بدهکاری به بازیکنان و مربیان سابق درآستانه تعلیق قرار گرفته است.

تیم فوتبال پاس همدان که فصل گذشته را یک فصل کابوس‌وار برای خود در لیگ برتر دید و سرانجام در آخرین ثانیه های لیگ دهم محکوم به سقوط به دسته پائین‌تر شد تا هم اینک و بعد از چهار سال حضور در لیگ برتر شانس خود را در لیگ یک برای بازگشت به لیگ برتر جستجو کند، این روزها اصلا حال و هوای خوشی ندارد.



پاسی‌ها با مشکل و بحران مدیریتی نیز مواجه هستند. این روزها بعد از استعفای «عباس صوفی»، مدیرعامل سابقشان، درحالی بدون مدیرعامل و بدون متولی کار خود را دنبال می‌کنند که اسماً اداره کل تربیت بدنی و امور جوانان به همراه رئیس هیات دوچرخه سواری همدان اداره کنندگان این باشگاه هستند.

اما مشکل بزرگی که روزهای اخیر پاس همدان را تهدید می‌کند، مشکل بدهکاری است. پاسی ها که از سال‌های پیش و از زمان مدیریت‌های قبلی به انواع و اقسام مربی و بازیکن و غیره بدهکار بوده و هستند، این روزها به شدت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تحت فشار قرار دارند تا بدهی های گذشته خود را پرداخت کنند.

بعد از آنکه «سوشا مکانی» با گرفتن حکم کسر امتیاز و تعلیق باشگاه پاس سرانجام موفق به وصول مطالباتش بعد از حدود 2 سال از این تیم شد، حالا دیگر طلبکاران این باشگاه که هر کدامشان نیز حکم های قضائی صادر شده از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را مبنی بر کسر امتیاز از این تیم و تعلیق از ادامه مسابقات را در اختیار دارند در صف دریافت مطالباتشان ایستاده اند. از علیرضا منصوریان، اصغر مدیر روستا، اسماعیل اردلان، محسن عاشوری و محسن گروسی مربیان پیشین این باشگاه گرفته تا روزبه شاه‌علیدوست، هادی رمضانی، مجید حیدری، مرتضی عزیز محمدی، حامد رسولی، سامان صفا، مقداد قباخلو و چند بازیکن سابق دیگر این تیم، همگی با در دست داشتن چک های برگشت خورده و احکام کمیته انضباطی در صف وصول مطالباتشان قرار دارند.

 

این در حالی است که هیات مدیره این باشگاه کوچکترین اعتنائی به این امر ندارند. پاسی‌ها اگر نتوانند به زودی مطالبات وصول نشده شاکیان خود را پرداخت کرده و رضایت آنان را جلب نمایند، در مرحله اول با کسر امتیاز و در مرحله دوم با تعلیق و کنار گذاشته شدن از لیگ دسته اول و در نهایت سقوط به لیگ دسته دوم مواجه خواهد شد.
 

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

115

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.