یورو 2020| لاله های نارنجی صعود کردند/ فنلاند امیدوار ماند

در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تیم‌های فوتبال روسیه - دانمارک و فنلاند _ بلژیک از گروه B و تیم های فوتبال مقدونیه - هلند و اوکراین- اتریش از گروه C به مصاف هم رفتند.
سه‌شنبه، 1 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
یورو 2020| لاله های نارنجی صعود کردند/ فنلاند امیدوار ماند
به گزارش راسخون؛ در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تیم‌های فوتبال روسیه - دانمارک و فنلاند _ بلژیک از گروه B و تیم های فوتبال مقدونیه - هلند و اوکراین- اتریش از گروه C به مصاف هم رفتند.
 

روسیه یک- دانمارک ۴/ معجزه در کپنهاگن!

 
یورو 2021| لاله های نارنجی صعود کردند/ فنلاند امیدوار ماند

در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه B یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های روسیه و دانمارک در ورزشگاه پارکن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب در نهایت با پیروزی ۴ بر یک دانمارک به پایان رسید.

گروه B- هفته سوم
دیدار تیم‌های روسیه و دانمارک
ورزشگاه: پارکن (کپنهاگن، دانمارک)

گل‌ها: آرتم زیوبا (دقیقه ۷۰) برای روسیه- میکل دامسگارد (دقیقه ۳۸)، یوسف پولسن (دقیقه ۵۹)، آندریاس کریستنسن (دقیقه ۷۹) و یواکیم مائهله (دقیقه ۸۲) برای دانمارک

روسیه: سافانوف، ماریو فرناندز، ژیکیا، ماگومد ازدوئف، کوژایف، رومن زوبنین، گئورگی ژیکیا، الکساندر گولوین، میرانچوک، آرتم زیوبا و دالر کوزیائف؛ سرمربی: استانیسلاو چرچسوف

دانمارک: کسپر اشمایکل، دنیل واز، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، یواکیم مائهله، ورستگارد، پیر امیل هوژبرگ، توماس دلینی، یوسف پولسن، دامسگارد و مارتین بریت‌ویت؛ سرمربی: کاسپر هیولمند

داور: کلمنت تورپین (فرانسه)
 

شرح بازی

دانمارک در حالی در خانه به مصاف روسیه می‌رفت که از دو بازی اول خود امتیازی کسب نکرده بود و برای صعود نیاز به پیروزی برابر روسیه داشت. دانمارکی‌ها بازی را هم حساب شده پیش بردند و پس از اینکه نیمه نخست را با گل زیبای دامسگارد به نفع خود به پایان رساندند، در نیمه دوم نیز روی اشتباه مدافعان روسیه به گل دوم رسیدند تا با توجه به شکست فنلاند برابر بلژیک در بازی همزمان، در آستانه صعود به عنوان تیم دوم قرار بگیرند.

بازی اما در ادامه بسیار جذاب‌تر دنبال شد جایی که روسیه روی یک پنالتی به گل رسید تا نتیجه بازی ۲ بر یک شود. این گل ارزش بالایی داشت زیرا با توجه به قوانین رده بندی تیم‌ها در صورتی که ۳ تیم هم امتیاز شوند، این روسیه بود که به لطف همین گل از فنلاند بالاتر می‌ایستاد و به عنوان تیم سوم شانس صعود به دور بعد را داشت.

دانمارک اما با زدن گل سوم که به زیبایی هم به ثمر رسید این شانس را هم از روسیه گرفت و غیر مستقیم کمک بزرگی کرد که فنلاند در رده سوم جدول قرار بگیرد. دانمارک در ادامه از جلو کشیدن روسیه استفاده کرد و گل چهارم را هم به ثمر رساند تا در شبی باشکوه در ورزشگاه پارکن کپنهاگن، به لطف این پیروزی پر گل به یکباره از رده چهارم به رده دوم جدول صعود کند و به عنوان تیم دوم مستقیماً راهی مرحله بعد شود!

توضیح در مورد نحوه رده بندی تیم‌ها در شرایطی که ۳ تیم میزان امتیاز مساوی کسب کننده اینکه در این صورت یک جدول ۳ تیمی شامل بازی‌های رو در روی این ۳ تیم برابر یکدیگر تشکیل می‌شود و به ترتیب امتیاز، تفاضل گل، گل زده و… تعیین کننده نحوه قرار گیری تیم‌ها در این جدول خواهد بود.
 

شرح گل‌ها

۱-۰ (دقیقه ۳۸- دانمارک) - با پاس هویبرگ توپ در پشت محوطه جریمه روسیه به دامسگارد رسید و او با یک ضربه کات دار و زیبا دروازه روسیه را باز کرد.

۲-۰ (دقیقه ۵۹- دانمارک) - پاس رو به عقب اشتباه زوبنین، پولسن را جلوی دروازه خالی روسیه قرار داد تا او خیلی راحت برتری میزبان را دو برابر کند.

۲-۱ (دقیقه ۷۰- روسیه) - با پنالتی مشکوکی که داور برای روسیه گرفت این زیوبا بود که پنالتی را تبدیل به گل کرد.

۳-۱ (دقیقه ۷۹- دانمارک) - توپ سرگردان در پشت محوطه جریمه روسیه با شلیک سهمگین کریستنسن به تور دروازه روسیه چسبید.

۴-۱ (دقیقه ۸۲- دانمارک) - در یک ضد حمله مائهله در محوطه جریمه روسیه صاحب توپ شد و با ضربه‌ای دقیق دروازه روسیه را باز کرد.


فنلاند صفر- بلژیک ۲/ شیاطین سرخ مانع صعود فنلاند

 
یورو 2021| لاله های نارنجی صعود کردند/ فنلاند امیدوار ماند

در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C یورو ۲۰۲۰، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های فنلاند و بلژیک در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر بلژیک به پایان رسید.

گروه B- هفته سوم
دیدار تیم‌های فنلاند و بلژیک
ورزشگاه: سن پترزبورگ (سن پترزبورگ، روسیه)

گل‌ها: هرادسکی (دقیقه ۷۴، گل به خودی) و لوکاکو (دقیقه ۸۱) برای بلژیک

فنلاند: لوکاس هرادسکی، یونا تویو، آراجوری، شاگنسی، یوکا رایتالا، جری اورنن، روبین لود، تیم اسپارف، گلن کاما را، پویان پائولو و تیمو پوکی؛ سرمربی: مارکو کانروا

بلژیک: کورتوآ، توماس فرمائلن، دنایر، بویوتا، ناصر چادلی، اکسل ویتسل، کوین دی‌بروینه، تروسارد، جرمی دوکو، رملو لوکاکو و ادن هازارد؛ سرمربی: روبرتو مارتینز
داور: فلیکس بریش (آلمان)
 

شرح بازی

بلژیک که از قبل با ۶ امتیازی که در دو بازی کسب کرده بود تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کرده بود در این بازی تنها نیاز به یک تساوی داشت که صعود خود را به عنوان تیم نخست قطعی کند، با این وجود اما سرمربی بلژیک دست به ریسک نزد و از اکثر نفرات اصلی خود در این دیدار استفاده کرد.

در سوی دیگر فنلاند نیز در صورت پیروزی دانمارک برابر روسیه می‌توانست به عنوان تیم دوم گروه با یک تساوی صعود خود را قطعی کند. این اتفاق اما رخ نداد و با وجود اینکه فنلاندی‌ها تا یک ربع پایانی بازی مقاومت کرده بودند در نهایت با دو گلی که در دقایق ۷۴ و ۸۱ دریافت کردند، دو بر صفر شکست خوردند تا با توجه به پیروزی پرگل دانمارک برابر روسیه، شانس صعود به عنوان تیم دوم را از دست بدهند و در جایگاه سوم گروه قرار بگیرند.

در پایان رقابت‌های هفته سوم در گروه B، جدول گروه به این شکل شد که بلژیک با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد اما شرایط رده بندی ۳ تیم ۳ امتیازی دانمارک، فنلاند و روسیه به این شکل شد که دانمارک به دلیل تفاضل گل بالاتر در دیدارهای رو در رو با فنلاند و روسیه در رده دوم قرار گرفت و به همین ترتیب فنلاند و روسیه سوم و چهارم شدند. فنلاند این شانس کم را دارد که شاید به عنوان یکی از ۴ تیم برتر سوم راهی مرحله بعد شود.
 

شرح گل‌ها

۱-۰ (دقیقه ۷۴- بلژیک) - کرنر ارسالی بلژیک با ضربه سر فرمائلن ابتدا به تیر برخورد کرد و در ادامه با برخورد به بدن هرادسکی، دروازه‌بان فنلاند به گل تبدیل شد.
۲-۰ (دقیقه ۸۱- بلژیک) - دی بروین از پشت محوطه جریمه با پاسی خوب لوکاکو را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او با چرخشی زیبا و شوتی با پای راست دروازه فنلاند را برای بار دوم باز کند.
 

مقدونیه صفر-هلند ۳/ برد آسان و صعود با امتیازات کامل

 
یورو 2021| لاله های نارنجی صعود کردند/ فنلاند امیدوار ماند

در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های مقدونیه شمالی و هلند در ورزشگاه یوهان کرایوف به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر هلند به پایان رسید.

گروه C- هفته سوم
دیدار تیم‌های مقدونیه شمالی و هلند
ورزشگاه: یوهان کرایوف (آمستردام، هلند)

گل‌ها: ممفیس دپای (دقیقه ۲۴) و جورجینیو واینالدوم (دقایق ۵۱ و ۵۸) برای هلند

مقدونیه: استول دیمیتریوفسکی، استفان ریستوفسکی، دارکو ولکوفسکی، ویسار موسلیو، ازگیان آلیوسکی، انیس باردی (۷۸- استویانوفسکی)، آریان آدمی (۷۹- نیکولوف)، ایوان تریکوفسکی (۵۶- چرلینوف)، الیف الماس، الکساندر ترایکوفسکی (۶۸- فرهان حسنی) و گوران پاندف (۶۸- کاستادینوف)؛ سرمربی: ایگور آنگلوفسکی

هلند: مارتن استکلنبرگ، پاتریک فن‌آنهولت، دالی بلیند، مایتس دلیخت، استفان دفرای (۴۶- تیمبر)، دنزل دامفرایس (۴۶- برگهویس)، رایان گراونبرخ، جورجینیو واینالدوم، فرنکی دیونگ (۷۹- گاکپو)، دنیل مالن (۶۶- پرومس) و ممفیس دپای (۶۶- وگهورست)؛ سرمربی: فرانک دی بوئر

داور: استوان کواچ (روسیه)
 

شرح بازی

هلند که با دو برد در دو بازی اول صعودش را قطعی کرده بود با توجه به بازی‌های سنگین مرحله حذفی در این بازی به تصمیم فرانک دی بوئر چند بازیکن اصلی‌اش نیمکت نشین بودند. با این وجود اما مقدونیه برابر این هلند هم حرفی برای گفتن نداشت و چه در نیمه نخست و چه در نیمه دوم این شاگردان فرانک دی بوئر بودند که حاکم مطلق توپ و میدان بودند و به راحتی از سد مقدونیه گذشتند.

بدین ترتیب هلند نیز مانند ایتالیا با کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست مرحله گروهی به دور بعد صعود کرد و مقدونیه شمالی با ۳ شکست متوالی شاید ضعیف‌ترین تیم جام لقب بگیرد.
 

شرح گل‌ها

۱-۰ (دقیقه ۲۴- هلند) - در یک ضد حمله بسیار سریع از سوی هلندی‌ها، توپ در محوطه جریمه با پاس عرضی مالن و ضربه نهایی دپای به گل اول هلند تبدیل شد.

۰-۲ (دقیقه ۵۱- هلند) - دپای که پشت مدافعان مقدونیه صاحب توپ شده بود با ارسالی در دهانه دروازه زمینه ساز گلزنی واینالدوم شد.

۰-۳ (دقیقه ۵۸- هلند) - دپای با یک پاس در عمق در موقعیت تک به تک دروازه را نشانه گرفت اما دروازه‌بان توپ را برگشت داد که توپ برگشتی این بار توسط واینالدوم تبدیل به گل شد.
 

اوکراین صفر- اتریش یک / صعود اتریش و حذف احتمالی تیم شوچنکو

 
یورو 2021| لاله های نارنجی صعود کردند/ فنلاند امیدوار ماند
 
در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه C یورو ۲۰۲۰، امشب از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های اوکراین و اتریش در ورزشگاه ملی بخارست به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر اتریش به پایان رسید.

گروه C- هفته سوم
دیدار تیم‌های اوکراین و اتریش
ورزشگاه: ملی بخارست (بخارست، رومانی)

گل‌: کریستوف باومگارتنر (دقیقه ۲۱) برای اتریش

اوکراین: گئورگی بوشچان، سرهی سیدورچوک، آن دری یارمولنکو، روسلان مالینوفسکی (۴۶- سیگانکوف)، رومن یارمچوک، میکولا شاپارنکو (۶۸- مارلوس)، ایلیا زابارنی، ویتالی میکولنکو (۸۵- بسدین)، الکساندر زینچنکو، الکساندر کاراوائف و میکولا ماتوینکو؛ سرمربی: آن دری شوچنکو

اتریش: دنیل باخمن، الکساندر دراگوویچ، مارتین هینترگر، مارکو آرناتوویچ (۹۰- کالاجزیچ)، دیوید آلابا، مارسل شابیتزر، فلورین گریلیتش، کریستوف باومگارتنر (۳۳- آلساندرو شوف)، اشتفان لاینر، ژاور شلاگرو و کونراد لایمر (۷۲- ایلسانکر)؛ سرمربی: فرانکو فودا

داور: جونیت چاکر (ترکیه)
 

شرح بازی

دیدار حساس گروه C بین دو تیم ۳ امتیازی اتریش و اوکراین در حالی برگزار می‌شد که تساوی حکم به صعود اوکراین به عنوان تیم دوم می‌داد اما اتریش برای قرار گرفتن در رتبه دوم نیاز به کسب هر ۳ امتیاز بازی داشت.

با این حال ضعف اوکراین در دفاع خیلی زود به این تیم ضربه زد و اتریش در دقیقه ۲۱ روی یک ضربه کرنر به راحتی دروازه‌اش باز شد. در ادامه چه در نیمه نخست چه در نیمه دوم اوکراین نتوانست دفاع اتریش را باز کند تا بازی با همان یک گل به سود اتریش به پایان برسد.

بدین ترتیب اتریش با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد اما اوکراین با قرار گرفتن در رتبه سوم و ۳ امتیاز شانس کمی برای صعود به عنوان تیم سوم دارد. برای مشخص شدن تکلیف صعود اوکراین باید منتظر نتایج دیگر گروه‌ها ماند زیرا ۴ تیم سوم برتر از گروه‌های ۶ گانه صعود می‌کنند.
 

شرح گل‌:

۱-۰ (دقیقه ۲۱- اتریش) - کرنر ارسالی آلابا در مرکز محوطه جریمه با ضربه نوک پای باومگارتنر تبدیل به گل شد.


منبع:
1. ایمنا/هفته سوم گروه C رقابت‌های یورو ۲۰۲۰/ اوکراین صفر- اتریش یک / صعود اتریش و حذف احتمالی تیم شوچنکو
2. ایمنا/هفته سوم گروه C رقابت‌های یورو ۲۰۲/ مقدونیه صفر-هلند ۳/ برد آسان و صعود با امتیازات کامل
3. ایمنا/هفته سوم گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۲۰/ فنلاند صفر- بلژیک ۲/ شیاطین سرخ مانع صعود فنلاند
4. ایمنا/هفته سوم گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۲۰/ روسیه یک- دانمارک ۴/ معجزه در کپنهاگن!


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما