صفحه سبک زندگی و مشاوره راسخون در اینستاگرام ایجاد شد

صفحه سبک زندگی اسلامی و مشاوره پرتال اطلاعی و فرهنگی راسخون به نشانی @mosbat.rasekhoon در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز به کار کرد.
دوشنبه، 29 فروردين 1401
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
صفحه سبک زندگی و مشاوره راسخون در اینستاگرام ایجاد شد
به گزارش روابط عمومی پرتال اطلاع رسانی و فرهنگی راسخون، صفحه رسمی سبک زندگی و مشاوره سایت راسخون به آدرس @mosbat.rasekhoon با هدف ارتقای سبک زندگی اسلامی و قرآنی و فرهنگ‌‎سازی در بحث مشاوره در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی قدم به عرصه شبکه‌های اجتماعی گذاشت.

امروزه رسانه‌ها و شبکه‌اجتماعی با زندگی افراد عجین شده است و از طرق مختلف می توانند بر ارکان خانواده و دیگر بخش‌های زندگی یک فرد تاثیرگذار باشند.

در حقیقت این پلتفرم‌ها اجتماعات مجازی را فراهم می‌کنند و افراد از کشورهای مختلف گرفته تا عقاید مختلف را در کنار هم گرد هم می آورد و امکان ارتباط با یکدیگر تسهیل کرده اند.

آنچه واضح و مبرهن است شکل‌گیری هویت فرد، حاصل از از تعامل و ارتباط آن‌ها با افراد است. شبکه‌های اجتماعی نیز با قدم گذاشتن در این عرصه نقش بسیار نهادی در این امر دارند.

خانواده راسخون تصمیم گرفته است تا با حمایت شما مخاطبان گرامی قدمی هر چند کوچک در هویت سازی و فرهنگ سازی کشور عزیزمان ایران در زمینه سبک زندگی با رویکرد دینی بردارد.

در صفحه اینستاگرامی مثبت راسخون ، محتواهایی در زمینه تربیت فرزند، ازدواج، مهارت های زندگی، توسعه فردی، تغذیه سالم، روابط زوجین و... ارائه خواهد شد.

ما را در پیج اینستاگرامی @mosbat.rasekhoon همراهی کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.