مسابقه عكس نماز در قزوين برگزار مي‌شود

اين اداره كل در راستاي تأمين و تبليغ مفاهيم ديني به ويژه در ماه مبارك رمضان برنامه‌هاي فراواني را برگزار كرده است كه مسابقه عكس با موضوع نماز و نيايش نيز در همين راستا برگزار مي‌شود. معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين اضافه كرد: در دنياي امروز تبليغ مفاهيم ديني در فرم و شيوه‌هاي لطيف هنري موثرتر است، از اين‌رو از تمام هنرمندان دعوت مي‌كنيم كه ايده‌ها و طرح‌هاي ديني و هنري خود را براي اجرا به اين اداره كل ارائه دهند. ..
دوشنبه، 8 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسابقه عكس نماز در قزوين برگزار مي‌شود
مسابقه عكس نماز در قزوين برگزار مي‌شود
 
خبرگزاري فارس: معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين از برگزاري مسابقه عكاسي نماز و نيايش خبر داد.  
محمدكريم كاظم‌پور امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين افزود: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين در راستاي اهداف فرهنگي و ديني خويش اقدام به برگزاري مسابقه عكاسي از نماز و نيايش كرده است.
وي ادامه داد: اين اداره كل در راستاي تأمين و تبليغ مفاهيم ديني به ويژه در ماه مبارك رمضان برنامه‌هاي فراواني را برگزار كرده است كه مسابقه عكس با موضوع نماز و نيايش نيز در همين راستا برگزار مي‌شود.
معاون فرهنگي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين اضافه كرد: در دنياي امروز تبليغ مفاهيم ديني در فرم و شيوه‌هاي لطيف هنري موثرتر است، از اين‌رو از تمام هنرمندان دعوت مي‌كنيم كه ايده‌ها و طرح‌هاي ديني و هنري خود را براي اجرا به اين اداره كل ارائه دهند.
وي افزود: زبان هنر رساترين شكل بيان در عصر حاضر است و كشورهاي استعماري نيز اهداف باطل خود را با اين زبان به اطلاع جهان مي‌رسانند و سرمايه‌گذاري‌هاي كلاني نيز انجام مي‌دهند، سرمايه‌گذاري‌هايي كه وقتي با آمار و ارقام آنها مواجه مي‌شويم موجب تعجب ما خواهد شد.
كاظم‌پور با اشاره به برپايي مسابقه عكس نماز تصريح كرد: موضوع نماز و نيايش دستمايه مسابقه عكاسي ماست كه اميدواريم هنرمندان عكاس در اين ماه عزيز سوژه‌هاي اثرگذاري را به تصوير بكشند تا روح لطيف نماز و نيايش بيش از گذشته در جامعه تسلي پيدا كند.
علاقمندان مي‌توانند آثار خود را تا تاريخ 20 مهر ماه به دفتر انجمن سينماي جوان واقع در مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد قزوين ارسال كنند كه انتخاب و داوري آثار نيز در 30 مهر ماه خواهد بود و دهم تا سي‌ام آبان ماه نمايشگاه آثار منتخب برگزار خواهد شد.
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما