گوگل در پاسخ به منتقدانش وب سايت راه اندازي كرد

اين وب سايت به نشاني google.com/yahoogooglefacts حاوي اطلاعاتي در مورد جزئيات همكاري دو طرف براي انتشار آگهي هاي آنلاين در فضاي مجازي و پاسخ به انتقادات و ادعاهاي مخالفان اين قرارداد است كه آن را انحصارطلبانه ناميده اند. مقامات گوگل در اين وب سايت اظهارات نقل شده در سايت ها و نشريات مختلف در حمايت از قرارداد خود با ياهو را نيز نقل كرده اند. بخشي از لينك هاي اين سايت مربوط به ويديوهايي است كه در آن در مورد مزاياي توافقنامه دو طرف صحبت شده است. .
دوشنبه، 8 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گوگل در پاسخ به منتقدانش وب سايت راه اندازي كرد
خبرگزاري فارس: گوگل براي پاسخ به انتقاداتي كه از موافقتنامه تبليغاتي اين شركت و ياهو به عمل آمده وب سايتي را راه اندازي كرد.
به گزارش فارس به نقل از وي ان يونت، اين وب سايت به نشاني google.com/yahoogooglefacts حاوي اطلاعاتي در مورد جزئيات همكاري دو طرف براي انتشار آگهي هاي آنلاين در فضاي مجازي و پاسخ به انتقادات و ادعاهاي مخالفان اين قرارداد است كه آن را انحصارطلبانه ناميده اند.
مقامات گوگل در اين وب سايت اظهارات نقل شده در سايت ها و نشريات مختلف در حمايت از قرارداد خود با ياهو را نيز نقل كرده اند. بخشي از لينك هاي اين سايت مربوط به ويديوهايي است كه در آن در مورد مزاياي توافقنامه دو طرف صحبت شده است.
راه اندازي اين وب سايت اقدامي جالب از سوي گوگل براي جلب رضايت افكار عمومي در مورد اقدامات خود است، زيرا تاكنون انتقادات مشابهي ازشركت هايي همچون مايكروسافت، ياهو و ... در مورد عملكرد آنها به عمل آمده است، اما اين شركت ها هرگز تلاش نكرده بودند تا براي اثبات حقانيت خود وب سايتي راه اندازي كرده و در مورد عملكردشان به مردم پاسخگو باشند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما