ایجاد بیش از یکصد میلیون وب سایت تا پایان سال 2006

طبق جدیدترین تحقیقات صورت گرفته توسط موئسسه Netcraft، هم اکنون تعداد 88166395 سایت بر روی اینترنت قرار دارند یعنی 2.87 میلیون بیشتر از آمار ماه گذشته.14.1 میلیون هاست جدید بوجود آمده اند که 19% از کل هاستهای فعال کنونی را تشکیل می دهند، این تعداد در نیمه اول سال جاری میلادی اضافه شده اند. این آمار بدان معنی است که در هر 30 روز بیشتر از 2 میلیون هاست جدید ایجاد می شود و با یک تخمین می توان برآورد کرد که تا پایان سال 2006 میلادی تعداد وب سایهای موجود در اینترنت به یکصد میلیون افزایش یابد...
سه‌شنبه، 9 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ایجاد بیش از یکصد میلیون وب سایت تا پایان سال 2006

دنیای مجازی اینترنت با سرعتی غیر قابل باور در حال گسترش است. طبق جدیدترین تحقیقات صورت گرفته توسط موئسسه Netcraft، هم اکنون تعداد 88166395 سایت بر روی اینترنت قرار دارند یعنی 2.87 میلیون بیشتر از آمار ماه گذشته. 
14.1 میلیون هاست جدید بوجود آمده اند که 19% از کل هاستهای فعال کنونی را تشکیل می دهند، این تعداد در نیمه اول سال جاری میلادی اضافه شده اند. این آمار بدان معنی است که در هر 30 روز بیشتر از 2 میلیون هاست جدید ایجاد می شود و با یک تخمین می توان برآورد کرد که تا پایان سال 2006 میلادی تعداد وب سایهای موجود در اینترنت به یکصد میلیون افزایش یابد. 
تحقیقات Netcraft نشان می دهد که Apache می تواند سهم خود در بازار را افزایش دهد زیرا در ماههای اخیر میزان استفاده از ویندوز سرور کاهش داشته است. Apache تنها در ماه ژوئن تعداد 3.2 میلیون هاست را میزبانی کرده است که این میزان 63% کل سهام بازار را شامل می شود. از سوی دیگر میزان استفاده از ویندوز سرور یک کاهش چشمگیر را نشان می دهد و تا 29.48% کاهش داشته است.
منبع خبر: WinBeta.Net


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما