پخش دروس خارج آیت‌الله مکارم شیرازی به صورت آنلاین

همزمان با آغاز دروس حوزه علمیه، درس خارج آیت‌الله مکارم شیرازی از طریق اینترنت پخش می شود
شنبه، 20 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پخش دروس خارج آیت‌الله مکارم شیرازی به صورت آنلاین
  ویرایش عکس دی ماه 98

همزمان با آغاز دروس حوزه علمیه، درس خارج آیت‌الله مکارم شیرازی از طریق اینترنت پخش می شود همزمان با آغاز دروس حوزه علمیه، درس های خارج این مرجع تقلید از روز چهاردهم مهرماه، در پایگاه اینترنتی دفتر آیت الله مکارم شیرازی، در سال جاری آرشیو متنی و صوتی دروس خارج در پایگاه اینترنتی این مرجع تقلیدبه نشانی http://www.makaremshirazi.org به‌روز خواهد شد.

همچنین کاربران پس از دو ساعت می‌توانند فایل صوتی و پس از 24 ساعت فایل متنی دروس را از پایگاه اینترنتی این مرجع تقلید دریافت کنند.گزارش دیگری حاکیست که سیستم ارسال سوال شرعی توسط پیام کوتاه دفتر آیت الله مکارم شیرازی برغم اینکه هنوز مراحل آزمایشی خود را می گذراند، با استقبال گسترده مقلدین وی مواجه شده است. سامانه پاسخگویی این دفتر، از طریق پیام کوتاه که در عید سعید فطر افتتاح شده، توانسته در مدت کوتاهی نظر مقلدان را به سوی خود جلب کند.

بر اساس آمار موجود در پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی، تنها یک روز پس از راه اندازی سامانه پیام کوتاه این دفتر، بیش از 600 پیام کوتاه به این بخش رسیده است.دفتر آیت الله مکارم شیرازی از کاربران این سیستم خواسته است از ارسال سوالات غیر ضروری که می توان پاسخ آن را با مراجعه به دفاتر پاسخگویی و یا سایت اینترنتی معظم له بدست آورد، جدا خودداری کرده و این دفتر را در ارائه خدمت بهتر و سریع تر یاری دهند. همچنین به کاربران توصیه شده از فرستادن مسائل غیر فقهی (احکام شرعی) اعم از اعتقادی یا تفسیری، درخواست استخاره و تعبیر خواب اجتناب کنند، زیرا پاسخ این گونه مسائل داده نخواهد شد. سامانه ارسال سوال از طریق پیام کوتاه دفتر آیت الله مکارم شیرازی به شماره 30008541 آماده پاسخگویی به سوالات شرعی است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.