ضدانقلابي گري و تظاهر به اصلاح طلبي

اين سايت در مقاله خود مدعي مي شود كه اصلاحات را مي توان خارج از تلقي اصلاح جمهوري اسلامي پي گرفت و اسم اين خشونت و انقلاب نيست.طبيعتاً با روشن شدن فضاي انتخابات آقاي خاتمي و افراد و احزاب همسو با وي بايد توضيح دهند كه به خاطر كدام خطاها مورد توجه جريان هاي افراطي و وابسته ضدانقلاب مقيم خارج قرار گرفته اند و آيا با آنها مرزي دارند يانه؟..
يکشنبه، 5 آبان 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ضدانقلابي گري و تظاهر به اصلاح طلبي

یك سايت وابسته به ضدانقلاب خارجه نشين تصريح كرد تلقي اصلاح پذيري جمهوري اسلامي از اساس اشتباه بوده است.
روز آن لاين كه توسط شماري از روزنامه نگاران زنجيره اي فراري و گروهي از عناصر سلطنت طلب مديريت مي شود، مي نويسد: تئوري اصلاح پذيري نظام جمهوري اسلامي كه نادرست و فاجعه بار بود اعتقاد داشت با ظرفيت هاي موجود در ساختار جمهوري اسلامي تشكيل جريان اصلاح طلبي ضرورت دارد اما با گذشت زمان تالي فاسد و نتايج آن آشكار شد و حتي تعدادي از پردازندگان همين تئوري به اين نتيجه رسيده اند كه جمهوري اسلامي اصلاح پذيري را از دست داده و به حكومتي اصلاح ناپذير تبديل شده است.
روز آن لاين اگرچه با گارد حمايت از عبدالله نوري به ميدان آمد اما پس از مدتي طبق پروژه كلي تعريف شده تصريح كرد از خاتمي حمايت مي كند اما در عين حال توقع تغيير و قاطعيت از وي دارد. اين سايت در مقاله خود مدعي مي شود كه اصلاحات را مي توان خارج از تلقي اصلاح جمهوري اسلامي پي گرفت و اسم اين خشونت و انقلاب نيست.
طبيعتاً با روشن شدن فضاي انتخابات آقاي خاتمي و افراد و احزاب همسو با وي بايد توضيح دهند كه به خاطر كدام خطاها مورد توجه جريان هاي افراطي و وابسته ضدانقلاب مقيم خارج قرار گرفته اند و آيا با آنها مرزي دارند يانه؟
از جمله گردانندگان روز آن لاين، حسين باستاني بولتن نويس رياست جمهوري در دولت خاتمي است كه اكنون در خارج از كشور اقامت دارد و به قلم زني در حلقه عناصر ضدانقلاب ادامه مي دهد.
روز آن لاين كه توسط عناصري مانند بهنود با بي بي سي مرتبط است، اخيراً از هشدار وزارت ارشاد نسبت به يارگيري تلويزيون فارسي بي بي سي و ممنوعيت همكاري با آن رسانه در داخل، انتقاد كرد و آن را محدود كردن اطلاع رساني حرفه اي(!) خواند.
 
  
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما