مصلحی دبیر پنجمین جشنواره فیلم رویش شد

ساختاری تازه و منسجم برای داوری این نوع آثار و ارزیابی کارشناسانه آنها ارایه شود. مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، دبیری دوره قبل این جشنواره را نیز بر عهده داشت. پنجمین یادواره مداح حضرت رسول اکرم (ص)؛ شمس قریشی وخالق "معراج‌نامه" سه‌شنبه 20 اسفند در سنندج برگزار می‌شود. این یادواره که از سال 84 هر سال از سوی حوزه هنری کردستان در ایام هفته وحدت برگزار می‌شود، با حضور استاندار، ائمه جمعه منطقه و ..
يکشنبه، 18 اسفند 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مصلحی دبیر پنجمین جشنواره فیلم رویش شد
ویرایش عکس خرداد 99

حسن بنیانیان رئیس حوزه هنری با صدور حکمی مجید مصلحی را به عنوان دبیر پنجمین جشنواره فیلم کوتاه دینی "رویش" منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری حوزه هنری اعلام کرد در این حکم آمده: اینک که با تأیید ایزد منان چهارمین دوره جشنواره فیلم کوتاه "رویش" با موفقیت برگزارشد، با بررسی دوره‌های قبل و مرور برنامه‌ها برگزاری پنجمین دوره این جشنواره از سوی شورای سینمایی حوزه هنری تصویب شد.
بنیانیان در این حکم با پیگیری مجدانه مصلحی و همکاران وی در مراکز استانی حوزه هنری، با ارائه خدمات فرهنگی و ارتباط مستقیم با فیلمسازان جوان و شرکت‌کنندگان سال‌های قبل و برنامه‌ریزی برای شناخت سینمای دینی، تقویت جریان فیلمسازی و تکنیک‌های فنی و هنری و دعوت از استعدادهای تازه در عرصه سینمایی کشور، زمینه ارتقا کیفی و کمی آثار تولیدی فراهم شود.
وی همچنین از دبیر پنجمین جشنواره "رویش" خواست تا ساختاری تازه و منسجم برای داوری این نوع آثار و ارزیابی کارشناسانه آنها ارایه شود. مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، دبیری دوره قبل این جشنواره را نیز بر عهده داشت.
- پنجمین یادواره مداح حضرت رسول اکرم (ص)؛ شمس قریشی وخالق "معراج‌نامه" سه‌شنبه 20 اسفند در سنندج برگزار می‌شود. این یادواره که از سال 84 هر سال از سوی حوزه هنری کردستان در ایام هفته وحدت برگزار می‌شود، با حضور استاندار، ائمه جمعه منطقه و مدیران استان کردستان برای تجلیل از مرحوم سید بهاء‌الدین شمس قریشی برگزار می‌شود.
مرحوم سید بهاء‌الدین شمس قریشی 70 سال پیش نخستین سروده‌هایش در قالب کتاب منتشر شد و با خلق آثاری چون "مولودنامه"، "معراج‌نامه"، "شمس‌العقائد" و دیوان اشعار به زبان‌های کردی، فارسی وعربی عشق خود را به حضرت رسول اکرم (ص) نشان داد. آرامگاه این عارف نامی در سنندج واقع است.

گفتنی است جشنواره فیلم کوتاه دینی دوره اول تا سوم به دبیری سید محمد صادق مرکبی رییس حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شده است.
 /1001


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط
موارد بیشتر برای شما