جشنواره فیلم «100 ثانیه‌ای» نفرات برتر خود را شناخت

نفرات برگزیده بخش مسابقه ملی، دستاوردهای فنی و هنری، از نگاه تماشاگران و جایزه بزرگ دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «100 ثانیه‌ای» معرفی شدند.
شنبه، 15 اسفند 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جشنواره فیلم «100 ثانیه‌ای» نفرات برتر خود را شناخت

 ویرایش عکس آذر ماه 98

نفرات برگزیده بخش مسابقه ملی، دستاوردهای فنی و هنری، از نگاه تماشاگران و جایزه بزرگ دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «100 ثانیه‌ای» معرفی شدند.

به گزارش راسخون به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، جمعه، 14 اسفند در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای، نفرات برتر بخش مسابقه ملی (مستند، داستانی و انیمیشن)، دستاوردهای فنی و هنری، از نگاه تماشاگران و جایزه بزرگ جشنواره اعلام شدند. 

آثار بخش مسابقه ملی توسط رسول صدرعاملی، محمدرضا جعفری جلوه، بهرام عظیمی، مهرداد غفارزاده و هادی مقدم‌دوست و به سرپرستی مجید مجیدی انتخاب شدند.


نفرات برگزیده این جشنواره بدین شرح است:


مسابقه ملی:


بخش پویا نمایی:
دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی 70 میلیون ریالی بهترین فیلم پویانمایی به حسین صفارزادگان برای کارگردانی فیلم قرمز از استان تهران تقدیم شد.
دیپلم افتخار و جایزه نقدی 40 میلیون ریالی این بخش به سیدمحمدرضا خردمندان برای کارگردانی فیلم مادر از استان تهران تقدیم شد.
جایزه نقدی 40 میلیون ریالی و دیپلم افتخار این بخش به فیلم تار و پود به کارگردانی امیر هوشنگ معین از استان تهران تعلق گرفت.


بخش مستند:     
در این بخش هیئت داوران تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی 70 میلیون ریالی بهترین فیلم مستند را به فیلم تک فرزندی به کارگردانی محمدحسن فلاح از استان تهران تقدیم کرد.
احسان معصوم، کارگردانی از استان قزوین دیپلم افتخار و جایزه نقدی 40 میلیون ریالی این بخش را کسب کرد. 
دیپلم افتخار و جایزه نقدی 40 میلیون ریالی به مهدی شاهسواری از استان تهران برای فیلم درخشش اهدا شد.


بخش داستانی:
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی 70 میلیون ریالی بهترین فیلم داستانی به فیلم رهایی به کارگردانی امیر علی دریکوند از استان خوزستان اهدا شد.
بیژن اعرابی از استان تهران برای کارگردانی فیلم شتابزده، دیپلم افتخار و جایز نقدی 40 میلیون ریالی را کسب کرد.
دیپلم افتخار و جایزه نقدی 40 میلیون ریالی این بخش به سیدمحمدرضا خردمندان برای کارگردانی فیلم گزارشگر اهدا شد.


بخش دستاوردهای فنی و هنری:
هیئت داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی 40 میلیون ریالی را به محمدحسین فلاح برای فیلم داستانی ایرانی بخریم از استان تهران تقدیم کرد.
همچنین مقداد اخوان از استان تهران برای فیلم انیمیشن «زمین روباه» لوح تقدیر و جایزه نقدی 40 میلیون ریالی این بخش را کسب کرد.


بهترین فیلم از نگاه تماشاگران:
در این بخش از علی عرفان فرهادی از استان تهران برای کارگردانی فیلم داستانی «خویش‌انداز» با اهدای لوح تقدیر و دو سکه بهار آزادی تقدیر صورت گرفت.


جایزه بزرگ جشنواره:
احمد تیموری از استان اصفهان برای کارگردانی فیلم داستانی «دیوارکشی» دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی 100 میلیون ریالی این بخش را به خود اختصاص داد.

جایزه بخش اخلاق:

در بخش جایزه اخلاق دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای که در آن به فیلم‌های بلند با مضمون اخلاقی هدایایی اهدا می‌شود، سه جایزه این بخش به «هادی محمدیان» برای نگارش فیلمنامه فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» و «محمدحسین مهدویان» برای کارگردانی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و هنگامه قاضیانی برای بازی در فیلم «دلبری» اهدا شد.


جایزه ویژه دبیر:

جایزه ویژه دبیر دهمین جشنواره فیلم 100 با حضور علی قربانی، دبیر این جشنواره به سه فیلم ««این رو، اون رو» ساخته مهدی علی بیگی، «قطره دریاست اگر با دریاست» ساخته احسان باقری و «سرباز» ساخته علی کیوان اهدا شد.


جایزه بخش حمایتی:

جایزه حمایتی جشنواره بین‌المللی فیلم 100 که توسط باشگاه فیلم حوزه هنری اهدا می‌شود با حضور محمدرضا شفا، مدیر باشگاه سوره به سه فیلم «چراغ‌های رابطه» ساخته مجتبی حیدری، «تار و پود» ساخته امیر میرزایی و «سرباز» ساخته علی کیوان اعطا شد.

بخش بین‌الملل :

دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای، ۱۲ و ۱۳ اسفندماه ۹۴ در پردیس سینما آزادی و مراسم اختتامیه آن ۱۴ اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد. 

جشنواره فیلم «100 ثانیه‌ای» نفرات برتر خود را شناخت
 

جشنواره فیلم «100 ثانیه‌ای» نفرات برتر خود را شناخت
 

جشنواره فیلم «100 ثانیه‌ای» نفرات برتر خود را شناخت

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
اخبار مرتبط
موارد بیشتر برای شما