نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه

نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
چهارشنبه، 21 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه

Memory Card Recovery 5.20 - بازیابی اطلاعات کارت حافظه Memory Card Recovery 5.20 - بازیابی اطلاعات..    

CardRecovery از برجسته ترین و حرفه ای ترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای بازیابی اطلاعات از کارت های مموری و سایر حافظه های همراه به بازار عرضه شده که قادر است عکس ها ، ویدئوها ، فایل های صوتی و ... را در صورت پاک شدن ، مفقود شدن ، خراب شدن یا فرمت شدن آن حافظه در کمترین زمان ممکن بازیابی "Recover" کند. ایننرم افزاراز انواع کارت های مموری شامل SD (Secure Digital) Card, CF (Compact Flash) Card, xD Picture Card, Memory Stick, MicroDrive, SmartMedia Card, MMC (MultiMediaCard), MicroSD, MiniSD, SDHC و ... به طور کامل پشتیبانی می کند.
دریافت فایل برنامه    ( 0.88 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3034.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
SLOW PCfighter 1.0.0.93 Portable - افزایش سرعت کامپیوتر  SLOW PCfighter 1.0.0.93 Portable - افزایش..    

SLOW PCfighter 1.0.0.93 Portable - افزایش سرعت کامپیوتر آیا این اواخر سرعت کامپیوترتان کم شده است؟ آیا این اواخر از اینکه جلوی کامپیوتر خود میشینید و با آن کار میکنید خسته شده اید؟ اگر با کامپیوتر خود اینگونه مشکلات را دارید دیگر نگران نباشید. دلایل بی شماری وجود دارد که چرا یک کامپیوتر سرعتش کم میشود، و تمام این دلایل در آخر منتهی به این میشنوند که کامپیوتر شما نیاز به کمک های حرفه ای دارد. این برنامه از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا استفاده میکند تا خطاهای موجود بر روی کامپیوتر را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین راه را برای افزایش سرعت آن پیدا کند.
دریافت فایل برنامه    ( 6.70 مگابایت )    ( 4 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3033.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
بیش از 110 دستور در run کامپیتر بیش از 110 دستور در run کامپیتر    

با استفاده از دستورات موجود در این لیست که بیش از 110 دستور را شامل میشود شما میتوانید تنها از طریق Run ویندوز ، و تایپ ساده دستور کوتاه بلافاصله برنامه مورد نظر را اجرا نمایید. این برنامه میتواند برنامه های معمولی ویندوز و حتی برنامه های متفرقه نصب شده باشد. در صورتی که بتوانید تعداد زیادی از این دستورات را به خاطر بسپارید و آنها را در کار روزانه خود هنگام کار با کامپیوتر به کار بگیرید ، آنگاه شما را میتوان یک کاربر واقعأ حرفه ای در ویندوز نامید.
دریافت فایل برنامه    ( 0.04 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3032.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
ویرایش فیلم ها از این ساده تر نمی شود! Movavi Video Editor v4.0.5 ویرایش فیلم ها از این ساده تر نمی شود! Movavi..    

ویرایش ویدئو ها را می توان در سه مرحله با بهترین کیفیت و زیباترین افکت ها انجام داد وقتی از نرم افزاری به نام Movavi Video Editor استفاده شود. این نرم افزار قدرتمند که قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج موجود را دارا می باشد در سه مرحله اصلی یعنی Import ، Edit و Export قادر است تا فایل های ویدئویی را تبدیل به زیباترین کارها نماید. این نرم افزار که از یک محیط کاربری کاملا جذاب و در عین حال پویا بهره می برد بسیاری از مراحل را به صورت Wizard امکانپذیر می نماید تا هرکاربری بتواند به ساده ترین شکل ممکن کار تدوین را انجام دهد. زیباترین افکت های صوتی و تصویری باعث خواهد شد تا دستان کاربران برای خلق زیباترین جلوه های ویژه برای فیلم های خود کاملا باز باشد ؛....
دریافت فایل برنامه    ( 69.43 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3031.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
اسکرین سیور زیبایی با نام Mountain Waterfall 3D Screensaver v1.0.0.1 اسکرین سیور زیبایی با نام Mountain Waterfall..    

Mountain Waterfall 3D Screensaver نام محافظ صفحه نمایش فوق العاده جذابی است که طبیعت زیبا را به بهترین شکل ممکن به تصویر می کشد. این اسکرین سیور بسیار قدرتمند از نظر گرافیک و ترکیب بندی رنگ ها محیط یک کلبه زیبا در کنار آبشاری زیبا را نمایش می دهد ؛ موزیک دلنشینی هم در زمان اجرای این محافظ صفحه نمایش اجرا خواهد شد که علاوه بر هماهنگی خاص آن با موضوع اسکرین سیور از کیفیت بسیار مناسبی هم برخودار نیز می باشد. Mountain Waterfall 3D Screensaver یکی از جدیدترین محصولات 3planesoft به شمار می رود که همانند دیگر نمونه ها می تواند به عنوان اولین انتخاب برای مخافظت از پیکسل های صفحه نمایش مورد استفاده قرار گیرد.
دریافت فایل برنامه    ( 11.04 مگابایت )    ( 1 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3030.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
بازی گرفتاری موش بزرگ در توپ شیشه ایHamsterball 3.6 بازی گرفتاری موش بزرگ در توپ شیشه ایHamsterball..    

این بازی به گونه ای طراحی شده است که هم برای افراد کم سن و سال و هم برای بزرگترها جذاب می باشد. نسخه ای که هم اکنون در حال خواندن توضیحات آن می باشید نسخه ی 3.6 بازی همستر می باشد که افرادی که بیشتر بازی می کنند حتما با نسخه های قبلی آن آشنایی کافی دارند. صادقانه بخواهیم عرض کنیم این نسخه تغییر خاص و ملموسی نسبت به نسخه های قبلی ندارد. بهرحال جذابیت این بازی آنقدر هست که کاربرانی که نسخه های قبلی این بازی را حتی به اتمام رسانده باشند مجددا این نسخه را دانلود و استفاده کنند. در ضمن رنگهای استفاده شده در محیط بازی باعث شده تا کاربر در هنگام بازی احساس شادابی کند. انجام این بازی برای کودکان بسیار مناسب می باشد و برای آنها هیجان خاصی خواهد داشت.
دریافت فایل برنامه    ( 7.77 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3029.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
بازی معدنچی معادن طلاGoldMiner Vegas - Full Version  بازی معدنچی معادن طلاGoldMiner Vegas - Full..    

کسانی که قبلا بازی های فلش انجام داده اند حتما نسخه قدیمی تر این بازی یعنی Gold Miner را می شناسند. Gold Miner: Vegas نسخه جدید و بهینه شده Gold Miner است که با اینکه این نسخه ی قدیمی ایراداتی نظیر ذخیره نشدن بازی داشت اما به علت جذاب بودن آن مخاطبین خود را حفظ کرد. با ارائه نسخه Vegas مشکلات نسخه قدیمی حل شد و گیمر های مشکل پسند هم به جمع مخاطبین این بازی اضافه شدند. در این نسخه مراحل جدید، ابزار جدید و رقابت های جدیدی اضافه شده است. از ویژگی های آن قابلیت دو نفره شدن آن است.
دریافت فایل برنامه    ( 22.36 مگابایت )    ( 3 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3028.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
بازی مزرعه خنده دارFunky Farm 2  بازی مزرعه خنده دارFunky Farm 2    

در این بازی علاوه بر رشد حیوانات مزرعه باید به خنده دار و با مزه بودن آن توجهی ویژه داشته و تا آنجا که می توانید مزرعه تان را با مزه تر کنید. خوک، گوسفند، گاو، بوقلمون، مرغ و گیاهان را طی بیش از 30 مرحله باید رشد دهید و از آنها کسب درآمد کنید. نکته جالب تر این بازی آن است که همه حیوانات مزرعه شما دارای اسمی مشخص می باشند. همچنین می توانید بصورت نا محدود به انجام بازی بپردازید. نکات: 1- انجام بازی به کاربران بالاتر از 7 سال پیشنهاد می شود. 2- بازی احتیاجی به عملیات کرک کردن ندارد و بصورت کامل می باشد. طریقه انجام: تمام اعمال بازی توسط موس انجام می شود.
دریافت فایل برنامه    ( 15.92 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3027.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
 بازی خدمتکار سالن بدنسازیFitness Dash  بازی خدمتکار سالن بدنسازیFitness Dash    

در این بازی خدمتکار سالن بدنسازی کارهای مشتریان را انجام می دهد. اعم از فراهم کردن آب، حوله و غیره. شما به این خدمتکار دستور می دهید که چه کارهایی کند. باید توجه به زمان و تحمل مشتریان داشته باشید که بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید. مزایا: 1- دارای بیش از 50 مرحله می باشد. 2- سه بازی در یک بازی(انتخاب یکی از این سه در نقشه شهر).
دریافت فایل برنامه    ( 19.50 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3026.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه
بازی پیدا کردن اشیاء عتیقه مخفیFishdom H20 Hidden Odyssey  بازی پیدا کردن اشیاء عتیقه مخفیFishdom H20..    

این بازی همانطور که در مشخصات آن نمایان است بازی پازل از نوع بگرد و پیدا کن می باشد. اما جریان متفاوت بازی وجه تمایز آن با دیگر بازی های از این نوع می باشد. جریان این بازی بدین صورت است که شما صاحب یک آکواریوم می باشید که برای بهتر کردن یعنی خرید ماهی های جدید و طراحی مناسب محیط آکواریوم برای ماهی ها احتیاج به پول دارید. که این پول را از طریق پیدا کردن عتیقه جات در زیر دریا و مکان های مختلف بدست می آورید. در کل بین بازی های از این نوع بازی جذابی می باشد. همچنین بدلیل بکار رفتن ارتباط بین اشیاء و کلمات انگلیسی آنها، این بازی برای تقویت زبان انگلیسی بسیار مناسب می باشد.
دریافت فایل برنامه    ( 83.89 مگابایت )    ( 2 بار دانلود شده )  ( 0 نظر ثبت شده )
http://www.Rasekhoon.net/Software/Download-3025.aspx
نرم افزار بازیابی اطلاعات کارت حافظه  و دیگر نرم افزار های 21 مرداد ماه


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.