پيام تسليت رييس جمهور به مناسبت شهادت امير لشگري

متن اين پيام که به وسيله دکتر رحماندوست مشاور رييس جمهور در امور شهدا و ايثارگران در مراسم تشييع شهيد لشگري خوانده شد، به شرح زير است: عروج عارفانه آزاده عزيز سرلشکر حسين لشگري که سال‌هاي طولاني و گرانقدر از عمر خود را به جرم دفاع از سرزمين ايمان و عشق و علم و فضيلت در اسارت دژخيمان بعثي گذرانده، موجي از عواطف پاک ملت شريف ايران را برانگيخت. ...
چهارشنبه، 21 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پيام تسليت رييس جمهور به مناسبت شهادت امير لشگري

رييس جمهوري به مناسبت شهادت سيد الاسراي ايران امير سرلشگر خلبان حسين لشگري پيام تسليتي صادر کرد.   
 
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار دفاعي ايرنا، متن اين پيام که به وسيله دکتر رحماندوست مشاور رييس جمهور در امور شهدا و ايثارگران در مراسم تشييع شهيد لشگري خوانده شد، به شرح زير است:
عروج عارفانه آزاده عزيز سرلشکر حسين لشگري که سال‌هاي طولاني و گرانقدر از عمر خود را به جرم دفاع از سرزمين ايمان و عشق و علم و فضيلت در اسارت دژخيمان بعثي گذرانده، موجي از عواطف پاک ملت شريف ايران را برانگيخت.
پيشگامي اين آزاده سرافراز در تحمل رنج سنگين اسارت، درس آزادگي و بزرگ مردي فرزند رشيد اين خاک پاک است که بذل تاريخي معرفت و محبت را نسبت به ذات اقدس الهي و انسان هاي کامل يعني پيامبران و ائمه هدي (ع) از آن گلستان جاويدان ساخته است.
ارزشگزاري ديني مردمان اين ديار، آمادگي آنان در تداوم راه درخشان به سوي قله هاي بلند افتخار است.
اينجانب با ابراز غم عميق خود در فقدان چنين نماد ارزشمند ايثار و فداکاري و عرض تسليت به خانواده محترم آن فقيد سعيد، جامعه ايثارگران و غاطبه ملت سلحشور و مجاهد براي آن عزيز علو مقام و براي همگان عزت و بقا و سعادت دنيوي و اخروي آرزومندم.
 
گفتني است مراسم تشييع پيکر شهيد سرلشکر حسين لشگري صبح امروز چهارشنبه از محل فرماندهي ستاد نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور مقامات لشکري و کشوري صورت گرفت.
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما