طریقه قرار دادن پست در انجمن های راسخون

کاربرانی که اقدام به قرار دان پست در انجمن های راسخون می نمایند باید برای انتخاب شدن به عنوان کاربر برترومدیر فوروم به نکات زیر توجه نمایند ...
شنبه، 24 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طریقه قرار دادن پست در انجمن های راسخون
طریقه قرار دادن پست مطا لب در انجمن های راسخون
کاربرانی که اقدام به قرار دان پست در انجمن های راسخون می نمایند باید برای انتخاب شدن به عنوان کاربر برترومدیر فوروم به نکات زیر توجه نمایند :

1 – قرار دادن هر پست در تالار و زیر تالار مرتبط با آن مطلب یکی از اصلی ترین آیتم های انتخاب کاربر برتر فوروم می باشد .

2 – موسسه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون قصد خود را از برپایی انجمن ها ، ایجاد یک محیط کلاس آموزشی در دنیای مجازی اعلام نموده است . لذا کاربران جهت ترویج این محیط لازم است تا از قرار دادن مطالب بی محتوا و نظرات تکراری خود داری نمایند .

3 – کاربران برای نظر دادن به پست های قرار داده شده در انجمن های راسخون بهتر است که نظر خود را در قالب یه متن یا عکس در همان زمینه قرار دهند و از نظر دادن تعریفی خوداری نمایند .در همین راستا برای مثال اگر کاربر x  اقدام به قرار دادن یک مطلب در مورد نهنگ های قاتل نموده است ، برای پاسخ دادن به این مطلب بهتر است موضوعی تحت عنوان ماهیان یا آبزیان انتخاب نموده و در جوابیه آن پست قرار دهیم و نظر خود را در پایان آن پست مکتوب نماییم . به قرار دادن اینگونه پست ها یک مطلب کامل در مورد انواع آبزیان به دست می آید .

4- در حد امکان از کپی کردن مطالب خود داری نماییم .

5 – در صورت قرار دادن پست های متشکل از تصاویر بهتر است برای هر تصویر یک متن مناسب در کنار آن قرار دهیم .

6 – تمامی پست ها در صورت تائید واحد روابط عمومی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون که مدیریت اصلی فوروم ها را بر عهده دارد بر روی سایت باقی می ماند در غیر اینصورت این پست ها حذف شده و امتیاز آن کسر می گردد .

7 – کاربرانی که اقدام به قرار دادن پست خالی یا بی محتوا می کنند نام کاربری آنها غیر فعال می شود .

8 – کاربرانی که بیشترین مطالب را در یک تالار قرار داده اند و یا در ضمینه کاری یک تالار از تخصص بالایی برخوردارند به عنوان مدیر آن تالار انتخاب و معرفی می گردند که از آن پس مدیریت آن فوروم به عهده آن کاربر قرار داده می شود .

9 – در صورتی که کاربران خارج از این قوانین اقدام به قرار دادن مطلب در فوروم نمایند و نسبت به تذکر مدیر فوروم بی توجه باشند نام کاربری آنها در سایت غیر فعال می گردد .

تذکر :
کاربرانی که طبق این قوانین اقدام به قرار دادن مطالب خود در انجمن های راسخون نمایند بیشترین امتیاز را برای انتخاب شدن به عنوان کاربر برترو معرفی به عنوان مدیر آن فوروم را دارند .

http://rasekhoon.net/Forum/ThreadShow-21-1.aspx لینک قوانین کلی فوروم  

روابط عمومی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.