اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن

«میهمانی خدا» ویژه برنامه اذان‌گاهی ظهر ماه مبارک رمضان است که از 31 مرداد ماه تا 29 شهریور ماه به صورت زنده هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. میهمانی خدا، کاری از گروه معارف و علوم قرآنی شامل 30 قسمت 120 دقیقه‌ای است که دارای آیتم‌های بیان احکام، قرآن شناسی، مناجات و ادعیه ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن کریم، پخش اذان، نماز و تلاوت روزانه نیم جزء قرآن کریم است. ..
دوشنبه، 26 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن
ویرایش عکس شهریور 99

 فارس: شبکه قرآن و معارف سیما برای ماه مبارک رمضان ویژه ‌برنامه‌‌هایی را پخش‌ خواهد کرد.
شبکه قرآن و معارف سیما برای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی را پخش خواهد کرد.
*«میهمانی خدا»
«میهمانی خدا» ویژه برنامه اذان‌گاهی ظهر ماه مبارک رمضان است که از 31 مرداد ماه تا 29 شهریور ماه به صورت زنده هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
میهمانی خدا، کاری از گروه معارف و علوم قرآنی شامل 30 قسمت 120 دقیقه‌ای است که دارای آیتم‌های بیان احکام، قرآن شناسی، مناجات و ادعیه ماه مبارک رمضان، تلاوت قرآن کریم، پخش اذان، نماز و تلاوت روزانه نیم جزء قرآن کریم است.
این برنامه هر روز ساعت 12:50 دقیقه ظهر به صورت مستقیم و زنده از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام پخش خواهد شد که تهیه کننده این برنامه علیرضا قطبی است.
*«نسیم سحری»
«نسیم سحری» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که در این ایام مبارک هر روز ساعت 4 بامداد به صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود.
این برنامه کاری از گروه معارف و علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما است که دارای آیتم‌های حضور کارشناسان مذهبی، شرح دعای سحر، ابوحمزه ثمالی، ادعیه ماه مبارک رمضان و تواشیح است. در این برنامه از کارشناسان مذهبی چون آیت‌الله شب زنده‌دار، آیت‌الله حائری شیرازی و دکتر جلیل تجلیل استفاده شده است. در این برنامه از 15 قطعه تواشیح جدید که برای اولین بار پخش شده استفاده می‌شود.
این برنامه به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و اجرای سیداحمد کاظم‌زاده است.
* «سفره دوست»
«سفره دوست» ویژه برنامه افطار در ماه مبارک رمضان است که در این ماه مبارک میهمان سفره‌های افطار مخاطبین روزه‌دار است.
این برنامه به همت گروه معارف و علوم قرآنی شبکه قرآن سیما تهیه شده که هر روز ساعت 19:20 به صورت زنده پخش می‌شود و دارای آیتم‌های «تلاوت قرآن» و اذان با اجرای قاریان ممتاز و بین‌المللی، «30 نکته 30 عارف»که به بیان یک مبحث اخلاقی کوتاه از عرفا می‌پردازد.
همچنین آیتم‌های «سخن آشنا» که اختصاص به سخنان مراجع و آیات عظام چون حضرت امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله حسن زاده آملی، آیت‌الله بهجت و ... در مورد اهمیت و آداب ماه مبارک دارد، گزارش از سفره‌های افطار مساجد تهران، مصاحبه با اساتید قرآنی و بیان خاطرات، کلیپ «سال اولی‌ها» و کلیپ «حرف دل» از دیگر قسمت‌های این برنامه است.
تهیه کننده این برنامه علیرضا هنرمند، کارشناس مذهبی آن حجت‌الاسلام سیدمحمد مهدی حسینی همدانی و اجرای این برنامه با حسن سلطانی است.
*«شرح نهج البلاغه»
«شرح نهج البلاغه» عنوان برنامه‌ای است که هر روز در ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن و معارف سیما ساعت 1:25 دقیقه بامداد پخش خواهد شد.
این برنامه به همت گروه معارف و علوم قرآنی شبکه قرآن سیما و تهیه‌کنندگی احمد منصفی تولید و تهیه شده و دارای 39 قسمت 12 دقیقه‌ای است که به زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی توسط دکتر بی‌ریا اجرا می‌شود.
*«شرح دعای افتتاح»
«شرح دعای افتتاح» عنوان برنامه‌ای است که هر روز در ماه مبارک رمضان ساعت 45 دقیقه بامداد از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
این برنامه به همت گروه معارف و علوم قرآنی شبکه قرآن سیما و تهیه‌کنندگی احمد منصفی تولید شده و دارای 30 قسمت 12 دقیقه‌ای است و به زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی با اجرای شاملی برگزار می‌شود.
*«سریال روز حسرت»
«سریال روز حسرت» از روز اول ماه رمضان هرروز ساعت 16 پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت 10:25 دقیقه خواهد بود.
*«بیان جاودان»
برنامه «بیان جاودان» ساعت 5:30 تا 19 به صورت زنده به تصحیح قرائت سوره مبارک اسراء می‌پردازد.
*«شهر قرآن»
برنامه «شهر قرآن» ویژه برنامه زنده هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن است که در ساعت‌های 16:35، 19:05، 20:55 و 22:15 پخش می‌شود.
*« تلاوت قرآن»
تلاوت تحدیر قرآن هرروز بعد از نماز صبح ساعت 5:30 دقیقه با قرائت معتز آقایی به قرائت یک جز از قرآن می‌پردازد و تلاوت ترتیل نیم جزء قران در دو قسمت نیم جزء اول در ساعت 14 و نیم جزء دوم در ساعت 24 پخش می‌شود.
*«مشکات» و «تلاوت ماندگار»
برنامه «مشکات» ویژه ماه مبارک رمضان ساعت 10:30 هرروز و «تلاوت ماندگار» به مدت 50 دقیقه با قرائت یکی از قاریان مشهور جهان در ساعت 7:10 پخش می‌شود.
بقیه برنامه‌های این شبکه به همان ترتیب ما‌ه‌های گذشته پخش خواهد شد.

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.