تقدیر شهرداری تهران از خبرگزاری فارس

همکاران خبرگزاری فارس در تمام رویدادها حضور فعال داشته و تمام اخبار و واقعیت منطقه را به طور کامل پوشش خبری داده و منعکس کرده‌اند. در ادامه این دیدار مصطفی هدایی ضمن خیر مقدم به شهردار و هیئت همراه ایشان با اشاره به آیه 39 سوره احزاب هدف مجموعه خبرگزاری فارس را انجام رسالت فرهنگی و انعکاس دقیق، صحیح و سریع اخبار در جامعه اطلاع رسانی کشور عنوان کرد. ..
يکشنبه، 8 شهريور 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تقدیر شهرداری تهران از خبرگزاری فارس
 ویرایش عکس بهمن ماه 98

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 گفت: خبرگزاری فارس در تمام رویدادها حضور فعال داشته و اخبار واقعی منطقه را پوشش می‌دهد.
 محمد کفایی در ادامه بازدید شهردار منطقه 20 از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در شهرری، این دیدار را ارتباط نزدیک و صمیمانه دانست و اظهار داشت: همکاران خبرگزاری فارس در تمام رویدادها حضور فعال داشته و تمام اخبار و واقعیت منطقه را به طور کامل پوشش خبری داده و منعکس کرده‌اند.
در ادامه این دیدار مصطفی هدایی ضمن خیر مقدم به شهردار و هیئت همراه ایشان با اشاره به آیه 39 سوره احزاب هدف مجموعه خبرگزاری فارس را انجام رسالت فرهنگی و انعکاس دقیق، صحیح و سریع اخبار در جامعه اطلاع رسانی کشور عنوان کرد.
سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران نیز در این دیدار گفت: ما در انجام وظیفه خطیر خود در راستای فرامین مقام معظم رهبری قدم بر می‌داریم و سعی بر این داریم که تمام اخبار، رویدادها و وقایع منطقه را اطلاع‌رسانی کنیم.
مصطفی هدایی با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس به عنوان یک منبع و مرجع خبری مطرح می‌شود، گفت: امروز این خبرگزاری در میان 230 میلیون سایت در جهان رتبه 978 را داشته و سایر خبرگزاری‌های رسمی کشور با فاصله نسبتا زیادی از آن قرار دارند.
وی در ادامه افزود: بین سایت‌های رسمی و غیررسمی که از ایران دیده می‌شود این خبرگزاری از رتبه پنجم جهان برخوردار است و بالاخره این که خبرگزاری فارس در میان سایت‌های خبری فارسی دارای رتبه نخست است.
سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های این خبرگزاری سبب نقش بر آب شدن برخی فعالیت‌های دشمنان کشور و افراطیون می‌شود
/1001/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.