سريال «بچه‌هاي كوچه دوستي» در شبكه قرآن توليد مي‌شود

در اين مجموعه شخصيت‌هاي جديدي وارد مي‌شوند ولي موضوع برنامه در مهمان‌پذير مي‌گذرد. ميرلوحي ادامه داد: اين مجموعه در 30 قسمت 20 دقيقه‌اي در شبكه قرآن‌ براي پخش در تابستان سال آينده توليد مي‌شود. مجموعه تلويزيوني «بچه‌هاي كوچه دوستي» در ادامه بيان داشت: تصويربرداري اين مجموعه با اتمام نگارش كار، حدود يك ماه و نيم ديگر آغاز مي‌شود. بر اساس اين گزارش، ماجراي داستان ...
چهارشنبه، 2 دی 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سريال «بچه‌هاي كوچه دوستي» در شبكه قرآن توليد مي‌شود

 فارس: مجموعه تلويزيوني «بچه‌هاي كوچه دوستي» با فضايي شبيه به «مهمان‌پذير سعادت» به تهيه‌كنندگي سيدافضل ميرلوحي در شبكه قرآن توليد مي‌شود.
 
«سيدافضل ميرلوحي» گفت: اين مجموعه در فضايي شبيه به مجموعه «مهمان‌پذير سعادت» در مشهد ساخته مي‌شود و در حاضر «هنگامه مفيد» مشغول نگارش كار است.
وي در ادامه افزود: در اين مجموعه شخصيت‌هاي جديدي وارد مي‌شوند ولي موضوع برنامه در مهمان‌پذير مي‌گذرد.
ميرلوحي ادامه داد: اين مجموعه در 30 قسمت 20 دقيقه‌اي در شبكه قرآن‌ براي پخش در تابستان سال آينده توليد مي‌شود.
مجموعه تلويزيوني «بچه‌هاي كوچه دوستي» در ادامه بيان داشت: تصويربرداري اين مجموعه با اتمام نگارش كار، حدود يك ماه و نيم ديگر آغاز مي‌شود.
بر اساس اين گزارش، ماجراي داستان مجموعه تلويزيوني «مهمان پذير سعادت» به شرح زير است: امين و مينا به اتفاق خانواده براي زيارت امام رضا‌(ع) و ديدن دايي مهدي عازم مشهد مي‌شوند. دايي مهدي مهمان‌پذيري به نام سعادت دارد. شروع ماجرا از آنجايي است كه پدر و مادر قصد بازگشت به تهران را دارند و قرار مي‌شود كه امين و مينا در مشهد بمانند كه دچار اتفاقاتي مي‌شوند. اين سريال سري هفتم از مجموعه امين و مينا بوده كه در هر قسمت ماجراهاي مستقل و متفاوتي وجود دارد. يكي از تفاوت‌هايي كه اين سري نسبت به مجموعه‌هاي گذشته دارد، اضافه شدن دو شخصيت به نام‌هاي خير و شر است كه امين و مينا را همراهي مي‌كنند.
 
 
 

 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما