برای نخوابيدن قهوه نخورید!

بعد از این هر وقت خواستید خوابتان نبرد لازم نیست قهوه یا چای بنوشید. تکنولوژی این قضیه را هم حل کرده است.
شنبه، 28 فروردين 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برای نخوابيدن قهوه نخورید!
راسخون: يك شركت الكترونيكي براي كساني كه مايل نيستند براي بيدار ماندن قهوه بنوشند يك زنگ گوشي هوشمند طراحي كرده است كه اين وظيفه را انجام مي‌دهد.
اين وسيله كه Nap Vieeb plus II نام دارد به گونه‌اي طراحي شده كه وقتي شما به خواب مي‌رويد، احساس مي‌كند و سپس زنگي را به صدا در مي‌آورد كه دوباره شما را بيدار مي‌كند. اما اين وسيله چطور در مي‌يابد كه شما چه موقع در حال به خواب رفتن هستيد؟ ما هم نفهمیدیم  (امیدوارم که راننده ها از این وسیله استفاده نکنند ، چون در موقع رانندگی یک ثانیه غفلت .... )
زنگ هوشمند در واقع براي اين كار زاويه قرار گرفتن سر شما را اندازه‌گيري مي‌كند و وقتي اين زاويه از يك حد استاندارد پايين‌تر برود، وسيله مزبور يا با صداي زنگ و يا با ويبره شما را از خواب بيدار مي‌كند. ( از کلیه رانندگان تقاضا داریم که هر وقت  خوابشان گرفت همان جا در پارکینگ کنار جاده استراحت کنند و بعد از رفع خستگی به راه ادامه دهند. )
زنگ گوشي هوشمند فقط 15 گرم وزن دارد و به وسيله يك گيره لاستيكي خاص از جنس سيليكون به گوش متصل مي‌شود. اين وسيله كه بهاي آن حدود 27 دلار تعيين شده و فقط در بازار ژاپن موجود است.
/1023
/1002

جذب خبرنگار افتخاري


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.