نماينده مردم رباط كريم:

جهاد اقتصادي كمتر از جهاد نظامي نيست

نماينده مردم رباط كريم در مجلس گفت: اگر در دوران دفاع مقدس وظيفه داشتيم با دست‌هاي خالي در برابر صدام ايستادگي كنيم امروز نيز تلاش براي رشد اقتصادي كشور وظيفه هر ايراني است.
چهارشنبه، 3 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جهاد اقتصادي كمتر از جهاد نظامي نيست

راسخون:  حجت‌الاسلام حسن نوروزي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط كريم اظهار داشت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، دشمنان خارجي و منافقين دست به كار شده و براي ضربه ‌زدن به ملت ايران و انقلاب توطئه‌هاي بسياري را به‌كار بستند.


وي تصريح كرد: در آن دوران رهبر كبير انقلاب اسلامي فرمان جهاد صادر كرده و به واسطه اين فرمان زن و مرد و پير و جوان به ميدان‌هاي حق عليه باطل اعزام شدند.


اين مسئول ادامه داد: در آن دوران با جهاد نظامي توانستيم دشمنان و بيگانگان را از خاك كشور بيرون رانده و موجبات سربلندي اسلام و انقلاب را در سراسر جهان فراهم كنيم.


نوروزي گفت: پس از آنكه بيگانگان متوجه شدند با جنگ نظامي نمي‌توانند در برابر خواست و اراده ملت ايران مانع‌تراشي كنند، به جنگ نرم روي آورده و يكي از ابزار جنگ نرم اين است كه ملت‌ها را تحت فشار اقتصادي قرار دهند.


وي افزود: به همين دليل شاهد هستيم كه كشورهاي غربي هر روز يك تحريم اقتصادي جديد عليه ملت ايران طراحي كرده و تصور مي‌كنند با اين شيوه مي‌توانند مانعي بر سر راه پيشرفت و توسعه كشور ايجاد كنند.


وي با اشاره به نامگذاري سال 90 تحت عنوان سال جهاد اقتصادي گفت: امروز نيز بايد همچون هشت سال دفاع مقدس در برابر توطئه‌هاي اقتصادي دشمنان خارجي به ويژه آمريكا ايستادگي كنيم.


نوروزي تاكيد كرد: به طور قطع جهاد اقتصادي ملت و مسئولان ايران در شرايط كنوني كمتر از جهاد در هشت سال جنگ تحميلي نيست و با توجه به فرمان ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله خامنه‌اي،‌ همگان وظيفه داريم براي تحقق اين مهم تلاش كنيم.


نماينده مردم رباط كريم در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر ايران آماده جهش بزرگ اقتصادي است و اگر همچون روزهاي نخست انقلاب متحد و همدل باشيم باز هم توطئه دشمنان را خنثي خواهيم كرد.

 

999

منتظراخبار ، انتقاد وپیشنهاد شما هستیم:
news@rasekhoon.net



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.