اختصاصی راسخون

حضور جريان هاي اصلاح طلب و نفوذي دولت در انتخابات مجلس

اختصاصی راسخون/حجت الاسلام احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگوی تفضیلی با راسخون
يکشنبه، 18 ارديبهشت 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حضور جريان هاي اصلاح طلب و نفوذي دولت در انتخابات مجلس

راسخون : حجت الاسلام احمد سالک با تاكيد برحفظ بي طرفي دستگاه هاي اجرايي انتخاباتي كشور بيان كردند، نبايد دستگاه هاي اجرايي كشور به سمت و سوهاي طرفداري و ارايه ليست بروند.
 

به گزارش راسخون ، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در مورد انتخابات آينده مجلس با بيان اينكه اكنون سند و چشم انداز اصولگرايي كشور تدوين و داراي شرايط و خط مشي هايي است و اصولگرايان اكنون مي توانند و بايد براساس اين سند رفتار كنند به چندين جهت، اولين و مهمترين موضوع وحدت و جلوگيري از وارد كردن خدشه به فضاي وحدت و سوء استفاده هاي جريان هاي داخلي و خارجي به دليل اينكه اكنون پيشرفت هاي نظام جمهوري اسلامي نيازمند آرامش و پيگيري هاي مجدانه مسئولان است و بايد اين امر كه هم مورد تأييد و تأكيد رهبرانقلاب و مردم است تحقق يابد.
 

سخنگوی جامعه روحانيت مبارز ، جريانات اصلاحات به جهت تطهير و اعلام موجوديت در انتخابات آينده گام برداشته است و بعضي از جريانات انحرافي دولت نیز دست به فعاليت هاي انتخاباتي شديدي با استفاده از دستگاه هاي اجرايي زده اند و بايد هم مردم و هم مسئولين براساس بيانات رهبر عظيم الشأن انقلاب به حفظ وحدت و جلوگيري از سوء استفاده دشمنان ، رفتار و عمل کنند تا خللي در پيشرفت نظام پيش نيايد.
 

آقاي سالك با بيان اينكه، چپ و راست كردن احزاب جمهوري اسلامي محصول تفكر ضد وحدتي اصلاح طلبان و شخص بهزاد نبوي بوده است بيان كردن اين تفكر ناشي از تفرقه افكني در فضاي سياسي جامعه و مانع جذب حداكثري و دفع حداقل است.
 

سخنگوی جامعه روحانيت مبارز افزود در ايران هر سال در طول اين 32 سال يك انتخابات برگزار مي شود و اين عين دموكراسي اسلامی است و مردم داراي بصيرت و آگاهي فراواني هستند و هر موقع احساس تكليف نمايند بر اساس ارزشهاي خودشان در انتخابات حاضر و مشت بزرگي بر دهان استكبار مي زنند.
 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.