نامه يك شهيده از زندان ابو غريب؛

9 بار تجاوز به یک زن در یک روز توسط زنازادگان آمریکایی

این زن شهیده نامه خود را مدتي قبل از شهادتش نوشته و در آن از شكنجه‌ها و مصايبي سخن گفته بود كه او و هم‌بند‌هايش با آن مواجه شده و از آزادگان جهان درخواست كمك كرده بود.
سه‌شنبه، 11 مرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 9 بار تجاوز به یک زن در یک روز توسط زنازادگان آمریکایی

راسخون : ماهنامه "صدي الجهاد " با انتشار اين نامه مي‌نويسد: شهيده فاطمه با ارسال اين نامه ضمن برملا كردن شكنجه‌ها و تعرض‌ها و تجاوزهايي كه زندانيان زن عراقي دربند ابو غريب در معرض آن قرار مي‌گيرند، از سكوت جهان عرب و اسلام و جامعه بين المللي شگفت‌زده مي‌شود.

* از كدام شكنجه بايد سخن گفت

به گزارش راسخون، به نقل از فارس، فاطمه در نامه خود با اشاره به شكنجه‌هاي صورت گرفته عليه خود و تمام زندانيان زن عراقي موجود در ابو غريب مي‌نويسد:
براي شما از چه بنويسم يا از چه بگويم، از اين كه شكم‌هاي تمام زنان ابو غريب از زنازادگان آمريكايي برآمده شده يا از ضرب و شتم‌هاي شديد و ايجاد زخم‌هاي عمدي در صورت زنان زنداني و ايجاد زخم‌هاي عميق و به اصطلاح خودشان يادگاري در صورت زنان بگويم.

* شكنجه‌هايي غيرقابل تصور

اين شهيده در ادامه مي‌افزايد: زنان ابو غريب هيچ شبي را بدون وحشت مورد تعدي و تجاوز واقع شدن از سوي نظاميان آمريكايي به صبح نرسانده‌اند، آنها بدن‌هاي ما را براي تفريح و خوشگذراني خويش تكه تكه مي‌كنند و از شدت رنج و وحشت ما لذت مي‌برند.
آيا مي‌توانيد، تصور كنيد كه بيش از 9 بار در روز به يك زن تعدي كنند،‌ به همراه من 13 دختر نوجوان عراقي هستند كه هر روز در معرض چنين شكنجه‌هايي قرار دارند.

* پس از برهنه كردن زندانيان اجازه استفاده از هيچ پوششي به آنها داده نمي‌شود

زندانبانان آمريكايي ما را از خواندن نماز بازمي‌دارند و پس از برهنه كردنمان ديگر به ما اجازه برتن كردن هيچ لباسي را نمي‌دهند و من در حالي اين نامه را براي آزادگان جهان مي‌نويسم كه يكي از زنان هم‌سلولي من به دليل شدت شكنجه‌ها و تجاوزاتي كه در معرض آن قرار داشت، خودكشي كرد.

* زنان عراقي با كوبيدن سر خود به ديوار سلول خودكشي مي‌كنند

فاطمه در توضيح نحوه خودكشي هم‌سلولي خود مي‌نويسد: پس از بارها تعدي و تجاوز به دوست هم‌سلولي توسط يكي از نظاميان آمريكايي چنان از ناحيه سينه و ران مورد ضرب و شتم قرار گرفت كه از هوش رفت و وقتي به هوش آمد براي رها شدن از اين ننگ و عار آنقدر سر خود را به ديوار كوبيد تا سرانجام مغز وي نقش بر ديوار سلول شد.

* فاطمه به جرم داشتن برادري مبارز بازداشت شده بود

فاطمه، خواهر يكي از مردان مقاومت در عراق بود كه چون نظاميان آمريكايي بر برادرش دست نيافتند، او را به عنوان گروگان به اسارت گرفته و آن‌قدر تحت شكنجه و آزار و اذيت نظاميان آمريكايي قرار گرفت كه به شهادت رسيد.

 


بیایید در این ماه مبارک بعد از هر نماز دست هایمان را به دعا بلند کرده و از عمق جانمان برای رهایی تمام اسیران دعا نماییم.


اللهم فک کل اسیر /اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
 

 

 

 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

900

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما